Is mijn Voeding zwaar genoeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
De vraag is of de Voeding zwaar genoeg is om de HD van 1 TB terug in de PC te plaatsen zodat ik die voor eventuele Backups kan gebruiken

De HD Van 1 TB is vervangen voor de Samsung SSD 850 EVO 250 GB en Samsung SSD Evo 120 GB
En Win 7 voor Win 10. Verder een toetsenbord en muis en als ik mijn maandelijkse backup maak ook nog twee portable HD die na de backup weer worden losgekoppeld

Mijn PC

Antec Midi Tower Three Hundred ATX No PSU
Asus P8H61 PRO B3 iH61, SATA600, GLAN, USB3.0
Cooler Master Voeding GX-750W 750W Corsair 2x4GB, DDR3, PC10666, CL9, XMS3
Intel Core i7 2600 3.40GHz 8MB Box
Lite-On DVD-/+/RAM IHAS624-32 24x/24x/12x SATA (zwart) Microsoft Windows 7 Home Premium NL 1u 64bit OEM
Western Digital Harddisk 3.5" 1 TB, SATA600, 7200rpm, WD1502FAEX XFX Videokaart PCI-e Radeon HD6950 Dual XXX 1GB HDMI/2xDP

Toen ik Cooler Master 750 W las, heb ik niet eens verder gekeken. Ja, dat gaat prima lukken.

De processor (95 W) en de videokaart (idle +/- 130, stressed +/- 250) zijn de grootste consumenten. Als beide 100% aan het werk zijn / belast worden (en da's lang niet altijd het geval), zou de voeding +/- 350 w moeten kunnen leveren en dat doet deze fluitend. De rest van de hardware verbruikt te verwaarlozen hoeveel stroom. Zo'n EVO verbruikt in volle belasting iets van om en nabij de 7 Watt. (waar hebben we het dan over?)

Wanneer je geïnteresseerd bent in wat pc componenten gemiddeld zo gebruiken kijk dan even hier.

Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Ik ben even zo vrij geweest om je vraag naar de voeding/behuizing sectie te verplaatsen komt daar toch even beter tot zijn recht.

En ja zal geen problemen geven.

Laatst bewerkt:
Hartelijk dank voor het antwoord ga het meteen inbouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan