Is mijn W7 legitiem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickMetProbleem

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Hoi iedereen, Ik vraag me af of mijn windows 7 wel legitiem is.. Bij systeemeigenschappen staat onderin Windows is geactiveerd, maar rechts staat er ook 'Vraag om legitieme windows software' Ook klopt de ingevulde productcode niet vergeleken met de code aan de zijkant van mn pc, Ik kan nu niet bij het doosje van w7 kijken want die heb ik niet bij de hand

De product ID is wat anders dan de code op je kast, dus kan kloppen dat deze niet hetzelfde is. Dacht dat de melding "Vraag om legitieme software" er altijd staat.

Mooi, Maar als ik dat programma download, en mn windows is niet legitiem, wordt mn pc dan geblokkeerd of hoe werkt dat? Moet zeker weten dat het niks kwaad kan voordat ik het download

Je geeft aan een "doosje van W7" te hebben, dus een legale aankoop. Dan zou er al niks mis mogen gaan....

Als je een doosje hebt dan heb je het dus gekocht en daar is niks illegaals aan

Die "genuine" melding staat er altijd. Zolang hij aangeeft geactiveerd te zijn is er niks aan de hand.

idd zolang er niet continu een melding tevoorschijn komt dat je je windows moet activeren, beschik je dus over een legitieme versie

mvg

Zettekakkers :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan