Is m'n nieuwe videokaart niet te zwaar voor de voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toon81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jan 2013
Sinds kort heb ik een XFX, Radeon HD 6570, 1GB, DDR3, PCI-e 2.x 16x graka.
Nu is mijn vraag, kan ik met een gerust hart deze kan aansluiten en aan de gang gaan met m'n pc ?
Of is misschien mijn voeding te zwak ? Het advies van de fabriek is min. 400 watt, maar anderen zeggen dat wanneer je het berekend op basis van je pc specs het geen probleem is.

Mijn voeding, zie foto:
Bekijk bijlage 173984

Hipro hp-d3057f3p (300 watt)

Graag advies of ik mijn voeding moet vernieuwen om met deze graka te werken of dat ik gewoon met mijn huidige voeding aan de gang kan zonder iets te beschadigen in mijn pc.

Mod edit:HP Pavilion Media Center TV m7680.nl-a
Intel Core 2 Duo E6300 (C) DC 1,86 GHz
Naam moederbord: P5BW-LA
Naam HP/Compaq moederbord: Basswood-UL8E
Geïnstalleerd geheugen 1 GB (d.d. 7-2012: upgrade naar 4 GB)
GeForce 7500LE

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Ik heb je systeemgegevens uit de handtekening gehaald en in je vraag bijgezet.
Systeemgegevens mogen op Helpmij.nl niet in de handtekening staan. Deze kan je invullen onder "mijn systeem" in je profiel.

Succes met je vraag.;)

Voeding vervangen! voor de videokaart word een 400W (A-merk dan wel) aanbevolen.

Is een Antec Vp450p wat dan ?
Ook gezien de aansluitingen die ik nodig heb om alles weer aan te sluiten.
- dvd-rom
- cd- rom
- semi- externe harde schijf
- E.d.

Jammer...
Toch maar een ander forum opgezocht waar ik wel geholpen wordt.

Door prive omstandigheden ben ik sinds vanavond weer eens even online. Dit topic is daardoor verder geheel aan me voorbij gegaan. Mijn excuses daarvoor maar het was niet anders.
Ik begrijp dat je de nodige info gekregen hebt en een juiste keuze hebt kunnen maken.

Die is toch helemaal niet te zwaar, als je pc daarvoor werkte dan zou het ook moeten lukken met die gpu. Heb je hem trouwens al gekocht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan