Is Nokia n73 het zelfde als Nokia n73 music edition??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een normale N73 is NIET hetzelfde als een N73ME, ook al is het een zwarte. De ME heeft andere firmware, een wat andere menu-indeling en bediening, zodat de muziekfuncties makkelijker te bedienen zijn en zijn er wat muziekfuncties an de software toegevoegd. Verder ondersteunt de ME geheugenkaartjes tot 2 GB, waar de normale versie kaartjes tot 1GB ondersteunt.

Om te zien of je met een gewone N73 of een ME versie te doen hebt, kun je kijken naar de smalle toets rechtsboven aan het toetsenbord, boven de C-toets. Een gewone versie heeft daar een soort ruitje als symbool en de toets opent de Media-sectie. Een ME-versie heeft een muzieknootje als symbool en de toets opent de Muziekspeler.

Er is ook de nodige verwarring over de inhoud van het aankooppakket. Welnu, dat is niet verwonderlijk omdat de inhoud kan verschillen per winkel en/of provider. Er kan wel of niet een geheugenkaartje inzitten (verschillende groottes bovendien), de geleverde hoofdtelefoons verschillen, en de geleverde overige accessoires verschillen. De enige constante factor is de telefoon zelf. Sommige winkels leveren het toestel heel goedkoop, maar leveren een kale versie. Kijk dus goed wat je precies krijgt voor je geld en vraag de exacte specs op voor aankoop.

Ik heb zelf de N73ME nu een paar weken en vind het een prima toestel, afgezien van de camera. Op de meeste foto's is een sterke paarse gloed aanwezig en is de kwaliteit verre van scherp. Video's vind ik erg matig: korrelig en donker. Ik vermoed dat ik een maandagochtend-exemplaar heb ofzo, ik kan me niet voorstellen dat deze belabberde kwaliteit normaal is. Ik ga aanspraak maken op de garantie, want ik neem hier geen genoegen mee. Verder is het een heerlijk toestel. (een maand in bezit)

Bron (eerste link bij google ;) ):
http://www.google.com/search?q=N73 BLACK het zelfde als de N73 music edition&num=100

@cai. renaldo :
een mercedes 280S met blauwe bekleding is dezelfde als een 280S met beige bekleding,
toch ???

N73 : zelfde specs alleen andere firmware :
Bij opstarten zie bij de ME een groenachtig beeld en anders blauw (dacht ik)..
En verder zoals boven al staat aangegeven.
Maar al hij geupdate wordt (software) met bc Euro2 software is ie weer gelijk aan
N73!

gr, wim

@ Wadelft,

wanneer je het update van N73 naar N73 ME dan is die het zelfde, dan heb je gelijk. Maar voor de update hebben ze hele kleine verschillen. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan