Is "Norton Anti Virus" compatibel met "ZoneAlarm" ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darcos

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2003
Bij de aankoop van mijn PC was het anti-virus programma “Innoculate” mee geïnstalleerd.
Toen Innoculate rond juni 2003 besliste om hun beveiliging niet meer up-to-date te houden zonder dat ik daarvan op de hoogte was, werd mijn PC binnen de kortste keren besmet met het “Sven” virus.
Nu heb ik het betalend ant-virus programma “Norton Anti Virus”.
Ik verneem echter dat dit geen Firewall is.
Mijn vraag is nu of de gratis Firewall programma’s “Nukenabber” of “ZoneAlarm” verenigbaar zijn met Norton Anti Virus?

Weet jj het antwoord?

Darcos.

Norton Anti Virus en Zone Alarm kunnen goed samen.
Als je toch iets koopt: je kon beter NIS (Norton Internet Security) kopen. Daar zit een goede firewall in

Grtz:D
Falco

Aan de andere kant is ZA natuurlijk gratis en kost NAV minder dan NIS. :) ;)

Je hebt gelijk Sigma maar de gratis versie van Zone Alarm werkt niet altijd super.
Dan zou ik een andere firewall gebruiken

:o :o sorry je hebt geen gelijk !!!
Ik keek net op de pagina van Symantec. Beide zijn 79,94 Euro dus... :D :D :D

grtz
falco

Laatst bewerkt:
Geplaatst door falconetti
Je hebt gelijk Sigma maar de gratis versie van Zone Alarm werkt niet altijd super.
Dan zou ik een andere firewall gebruiken

Oh nee?? Wat werkt er niet super aan ten opzichte van NPF dan?

NPF ?? wie had het over NPF?
Met NIS kun je een en ander fijn afstellen.. Dat is dus 1
Volgens mij krijg je bij de gratis Zone Alarm ook geen updates, het is meer: What you have is what you got! Als je wil updaten dan moet je upgraden naar Zone Alarm Pro en dat is niet gratis. Dat is dus 2

Hier zijn de meningen ook weer over verdeeld, maar in principe kan de AV van Norton heel goed samen met ZoneAlarm, ik spreek uit eigen ervaring. Heb nu de NIS maar als de licentie verloopt en de centen zijn op dan koop ik lachend de NAV en down de gratis versie van ZA! :D

@ Falconetti, volgens mij is de NIS duurder dan de NAV, althans bij mij in het winkelcentrum wel en ook bij het ComputerCollectief:
NIS 2004
NAV 2004

Uhm, of bedoel je vergelijking ZA-pro en NPF?

Laatst bewerkt:
Nee. Ik heb dus niet de ‘gewone’ NAV genomen (foutje??) maar de Pro versie.
De gewone NAV is wat goedkoper. Ik heb alle prijzen van de Symantec site, hier:
http://www.symantecstore.com/dr/sat...D=27683&CID=0&DSP=0&CUR=978&PGRP=0&CACHE_ID=0
In de winkel liggen de prijzen verschillend. Soms zijn de ‘grote jongens’ als Media Markt goedkoop maar soms kun je wel bij een kleine winkel de prijs nog ‘drukken’.
Ik heb vroeger ZA gebruikt maar vond de gratis versie niet echt denderend. Toen heb ik een tijdje ook de Pro versie gebruikt. Dat was veel beter.
Maar iedereen met eigen mening. Ik zou zelf dan liever voor Sygate kiezen.
Werkt bijna als ZA Pro, veel fijn afstellingen + de optie: Track, who is

:o gut....wist niet eens dat er een NAV pro bestond...ja dan heb je gelijk. :D Anyway, de vrager komt er zo wel uit dacht ik zo. :)

Geplaatst door gezina
:o gut....wist niet eens dat er een NAV pro bestond...ja dan heb je gelijk. :D Anyway, de vrager komt er zo wel uit dacht ik zo. :)

Dacht ik ook Gezina ;)

Groetjes en fijn weekend :D
Falco

Geplaatst door falconetti
NPF ?? wie had het over NPF?
Met NIS kun je een en ander fijn afstellen.. Dat is dus 1
Volgens mij krijg je bij de gratis Zone Alarm ook geen updates, het is meer: What you have is what you got! Als je wil updaten dan moet je upgraden naar Zone Alarm Pro en dat is niet gratis. Dat is dus 2

Krijg je dus wel.....Gratis updates!!
:D
Blijft het bij één en dat betreft alleen wat afstel mogelijkheden......

Geplaatst door Raymond Bos

Krijg je dus wel.....Gratis updates!!
:D
Blijft het bij één en dat betreft alleen wat afstel mogelijkheden......

Maar ja, blijft een persoonlijke voorkeur. Wat betreft veligheid doen ze niks voor elkaar onder. Voor de afstelmogelijkheden van Norton betaal je dan ook een aanzienlijk bedrag.....ongeveer 50 Eurootjes en dan kan je maar een jaar updaten en moet je weer dokken.

Geplaatst door Raymond Bos

Maar ja, blijft een persoonlijke voorkeur. Wat betreft veligheid doen ze niks voor elkaar onder. Voor de afstelmogelijkheden van Norton betaal je dan ook een aanzienlijk bedrag.....ongeveer 50 Eurootjes en dan kan je maar een jaar updaten en moet je weer dokken.

Nog nooit gehoord van updates bij de gratis ZA :eek:.
Je hebt gelijk het is en blijft een persoonlijke voorkeur. Als ik kijk wat je krijgt/hebt bij de gratis ZA, hier: http://www.zonelabs.com/store/content/company/products/znalm/comparison.jsp
Dan vindt ik dat echt weinig :( :(.
50 Eurootjes…dat is echt veel, en wat betreft dokken..tja ik dok praktisch nooit ;) . Maar ja wie ben ik? :o :D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan