Is Norton SystemWorks 2004 te zwaar voor een pentium 3 met 256 mb?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Is Norton SystemWorks 2004 te zwaar voor een pentium 3 met 256 mb?

Ik draai al een tijdje Kazaa Lite en Emule, maar sinds in van Norton Antivirus en Utilities (beide 2002 versie) naar Norton SystemWorks 2004 ben overgestapt krijg ik met de dag meer ellende in mijn computer.

Vooral als Kazaa Lite en Emule draaien, want dan vliegen de kleine schermpjes on afgebroken rechts onder in het beeld omhoog en wordt de computer bere traag dan wel onbedienbaar.

Door dit probleem is het afsluiten nog erger geworden dan wel het helemaal niet meer lukt. De Virussen vliegen er zo nu en dan dwars doorheen blijkt als Norton SystemWorks 2004 achteraf gaat scannen.

Norton Antivirus 2002 scande altijd onzichtbaar en direct tijdens het downloaden, daar had ik nooit problemen mee.

Misschien alleen Norton Antivirus en Utilities 2004 gebruiken?

Weet iemand hoe ik de opschietende schermpjes kan voorkomen?

Iemand enig idee?

Laatst bewerkt:
Ik draai ook norton systemworks 2004 op een pentium 3 en heb daarmee geen problemen.Heb je norton wel goed ingesteld. Gr. Rama

Bij de installatie zou ik in ieder geval alleen kiezen voor de programma's die je echt nodig hebt.

maar zijn die schermpjes recht onder in beeld ook uit te zetten? Die komen namelijk van Norton Antivirus.

Die omhoog komende schermpjes maken de computer zo vreselijk traag. Dat Norton Antivirus de boel in de gaten houd is prima, maar dat hoeft het programma niet om de 15 seconden door een omhoog vliegend schermpje te melden.

Laatst bewerkt:
Nsw2004 is imo erg zwaar om te draaien, helemaal op een p3.
Bovendien, heb je nsw op zich niet nodig, want er zijn zat andere en lichtere (soms zelfs gratis) produkten te vinden die hetzelfde doen. Sommige zitten zelfs standaard in al windows. Daarbij gaven sommige mogelijkheden in het programma bij mij zelfs meer problemen dan ze oplosten.

Ik zou zelf dus naar vervangende software zoeken.

maar zijn die omhoog schietende schermpjes niet uit te zetten?

Die schermpjes maken de computer zo traag.

heb je er een waarschuwingsnivo op,zo ja staat die wel op laag of staat ie hoog.
maikel

Welke Kazaa lite heb je, ik heb versie 2.4.3 die geeft met norton systemworks geen problemen

Nou, bij mij dus wel.

Weet jij misschien hoe ik die popups van Norton Antivirus uit kan zetten? (Norton Ativirus van Norton SystemWorks 2004)

welke popups? :o de notifications die je krijgt als er mail wordt gelezen/verzonden? Die zijn uit te zetten idd, maar waar weet ik niet sorry.

nee, die bedoel ik niet.

Als ik kazaa lite draai en ik sta bijvoorbeeld een film binnen te halen en het redelijk snel gaat dan komt norton in actie en begint alle data die binnen komt te scannen. Dat is dus goed, maar wat niet leuk is, is dat als hij aan het scannen is dat om de haveklap in een kleinsherpje tergrote van een aanmeldscherpje van msn als iemand online komt in beeld komt. Dat schermpje geeft dan de melding dat hij een stukje binnengekomen data van kazaa aan het scannen is.

Als dat shermpje dus om de 15 seconden in beeld komt wordt je stapel gek en de computer traag.

Ik wil dat het schermpje dus niet meer omhoog komt.

dat is waarschijnlijk ook het antwoord op je andere vraag waarom kaaza elke keer in pauze valt dat komt door die nsw 2004.

zou dat daar ook vandaan komen?

Ik hoop alleen door het uitzettten van die popup van Norton Antivirus er al een hoop is opgelost.

is het nog gelukt?
of ben je die film aan het kijken die je gedownload hebt? :D
groeten maikel

Sorry, maar ik heb geen eiegen internet dus als ik weg moet ben ik ineens weg.

Ik heb Norton SystemWorks 2004 er af gegooid en Norton Antivirus en Utilities beide 2002 er op gezet, zover ik nu heb gemerkt heb ik daar geen last mee gehad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan