Is ONBOARD echt zo slecht?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo,

Iemand zij tegen mij dat ik nooit een computer moet kopen met een ONBOARD videokaart op de moederboard ofzo, Dat dat dan slomer gaat werken op de computer enzo. Is dit waar of niet?

In de regel wel. Plus het feit dat zo'n kaart gewoon oudere technieken heeft waardoor je er niet de zware games mee kan spelen.

Slecht? Mijn antwoord is nee. Het ligt er ook maar net aan wat je met je pc wil doen.

Als je er geen nieuwe, zwaardere games op speelt en geen zware grafische programma's op draait is onboard video een prima en goedkope oplossing. Je pc wordt er niet merkbaar slomer van ofzo. Mijn mobo heeft ook onboard video (radeon X1200). Die heb ik een paar weekjes noodgedwongen moeten gebruiken omdat ik even geen geld had voor een nieuwe videokaart. Films kijken gaat gewoon goed en ik kon ook Sims 2 spelen op wat lagere settings.

Slecht? Mijn antwoord is nee. Het ligt er ook maar net aan wat je met je pc wil doen.

Als je er geen nieuwe, zwaardere games op speelt en geen zware grafische programma's op draait is onboard video een prima en goedkope oplossing. Je pc wordt er niet merkbaar slomer van ofzo. Mijn mobo heeft ook onboard video (radeon X1200). Die heb ik een paar weekjes noodgedwongen moeten gebruiken omdat ik even geen geld had voor een nieuwe videokaart. Films kijken gaat gewoon goed en ik kon ook Sims 2 spelen op wat lagere settings.

kan ik dan ook gewoon Grand Theft Auto San Andreas erop spelen? zonder dat er problemen onstaan of gaat lopen happeren?

kan ik dan ook gewoon Grand Theft Auto San Andreas erop spelen? zonder dat er problemen onstaan of gaat lopen happeren?

Dat hangt van de onboard-videokaart af.

Om te voorkomen dat het weer zo'n chaotische topic wordt zoals de vorige keer, gaat dit topic dicht.

Onboard-videokaart is gewoon te min als je toch wel een regelmatige gamer bent. Ik denk dat je nu wel genoeg info hierover hebt.

Je kan ook eerst es op Google kijken voor info voordat je een vraag stelt over een computer-onderdeel. Weet zeker dat je het antwoord daar ook terug kan vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan