Is Planet echt zo eigenwijs !?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Geachte Helpmij leden,

Misschien heeft iemand van jullie wel antwoord op de vraag die ik bij Planet Internet niet krijg !!

Zoals in een andere topic al aangegeven, krijg ik nog steeds geen inzicht in mijn dataverbruik. Ik heb sinds september 2002 ADSL-Lite bij Planet en er wordt sindsdien beloofd dat je bij de klantgegevens precies je verbruik na kunt gaan. Nu werd dit eerst met een maand uitgesteld, toen met 2 maanden. Daarna zou de Datalimiet uitgesteld worden tot April 2003, maar nog steeds kan ik geen dataverbruik checken. Het programma is wegens techinische reden nog steeds niet te gebruiken en ik zou toch graag willen weten of ik niet te veel over mijn datalimiet heen ga zodat ik beter voor een ander abonnement kan kiezen.
Nu heb ik idd al op aanraden van Helpmij leden DU-meter gedownload en gebruikt, maar ik vind het geen stijl van Planet dat ik geen antwoord krijg, of een ontwijkend antwoord. Ik heb al 10-tallen mails en zelfs een persoonlijke brief gestuurd naar de klantenservice maar nooit niks van gehoord. Zijn er mischien andere Planet leden die dit ook hebben meegemaakt en hier misschien wel een oplossing voor hebben.

Alvast bedankt,

Remy
:thumb:

Ach, ik stelde in december vorig jaar een vraag en kreeg begin februari een antwoord. Toen ik reageerde met de mededelingen dat ik het achterlijk lang vond duren kreeg ik het verzoek niet te spammen.

Qua klantvriendelijkheid enz. mogen ze nog wel wat leren. Maar goed, zolang jij niet kan zien wat je verbruik is kunnen ze je nooit laten betalen voor extra verbruik. Ze beloven iets wat ze niet nakomen. En wel iets wat voor het gebruik van je pakket belangrijk is. Wrijf ze dat maar in.

Zoals ik in de andere thread zei is planet zeker geen toonbeeld van vlotte comunikatie, maar goed, zo doe ik het in België:

Home page planet internet>communicatie>mail>ga naar mijn planetinternet.be ( zal .nl zijn bij jullie)( staat onder paswoord vergeten?). Daar je gebruikersnaam en paswoord ingeven. De volgende pagina laat mij toe om mijn online verbruik na te zien, andere mailboxen aan te maken enzoverder.

Groetjes

Ik heb geen antwoord voor je maar ook een vraag over die DU meter, nl. Ik ben niets aan het downloaden of uploaden, en toch zegt die du meter dat ik aan het downloaden ben. In 1 min 180k of zoiets, terwijl ik niets aan heb staan. (kazaa of i.d.) Hoe kan dit? Wie eet mijn dataverkeer?

Spyware misschien tanja ? Een klein beetje data is normaal, maar dit is wel wat veel van het goede.

klopt (dat dit teveel van het goede is). Door deze vraag ben ik een beetje gaan kijken in DLmeter. Spybot draai ik regelmatig. Ik schrok een beetje omdat ik niet aan een limiet wil komen, zonder dat ik er erg in heb

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan