Remy
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 20 nov 2001
- Berichten
- 2.402
Geachte Helpmij leden,
Misschien heeft iemand van jullie wel antwoord op de vraag die ik bij Planet Internet niet krijg !!
Zoals in een andere topic al aangegeven, krijg ik nog steeds geen inzicht in mijn dataverbruik. Ik heb sinds september 2002 ADSL-Lite bij Planet en er wordt sindsdien beloofd dat je bij de klantgegevens precies je verbruik na kunt gaan. Nu werd dit eerst met een maand uitgesteld, toen met 2 maanden. Daarna zou de Datalimiet uitgesteld worden tot April 2003, maar nog steeds kan ik geen dataverbruik checken. Het programma is wegens techinische reden nog steeds niet te gebruiken en ik zou toch graag willen weten of ik niet te veel over mijn datalimiet heen ga zodat ik beter voor een ander abonnement kan kiezen.
Nu heb ik idd al op aanraden van Helpmij leden DU-meter gedownload en gebruikt, maar ik vind het geen stijl van Planet dat ik geen antwoord krijg, of een ontwijkend antwoord. Ik heb al 10-tallen mails en zelfs een persoonlijke brief gestuurd naar de klantenservice maar nooit niks van gehoord. Zijn er mischien andere Planet leden die dit ook hebben meegemaakt en hier misschien wel een oplossing voor hebben.
Alvast bedankt,
Remy
:thumb:
Misschien heeft iemand van jullie wel antwoord op de vraag die ik bij Planet Internet niet krijg !!
Zoals in een andere topic al aangegeven, krijg ik nog steeds geen inzicht in mijn dataverbruik. Ik heb sinds september 2002 ADSL-Lite bij Planet en er wordt sindsdien beloofd dat je bij de klantgegevens precies je verbruik na kunt gaan. Nu werd dit eerst met een maand uitgesteld, toen met 2 maanden. Daarna zou de Datalimiet uitgesteld worden tot April 2003, maar nog steeds kan ik geen dataverbruik checken. Het programma is wegens techinische reden nog steeds niet te gebruiken en ik zou toch graag willen weten of ik niet te veel over mijn datalimiet heen ga zodat ik beter voor een ander abonnement kan kiezen.
Nu heb ik idd al op aanraden van Helpmij leden DU-meter gedownload en gebruikt, maar ik vind het geen stijl van Planet dat ik geen antwoord krijg, of een ontwijkend antwoord. Ik heb al 10-tallen mails en zelfs een persoonlijke brief gestuurd naar de klantenservice maar nooit niks van gehoord. Zijn er mischien andere Planet leden die dit ook hebben meegemaakt en hier misschien wel een oplossing voor hebben.
Alvast bedankt,
Remy
:thumb: