is Simyo te vertrouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincentabee

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2009
Berichten
263
is Simyo te vertrouwen en heb je even goed bereik als vodafone bijvoorbeeld?
en wat is een betrouwbare unluck site?voor je tel
 
Laatst bewerkt:
Jaj, zeg ik. Ik zit al bijna sins het begin bij Simyo en heb nog nooit een probleem gehad.
Alles gaat online; Waarmee je ook heel eenvoudig kan zien wat je verbruikt, je kunt zelf kijken wat je in dit hele jaar heb verbruikt. Je kan via de site ook smssen (ook inplannen) en deze komen echt 100% gegarandeerd aan.

Dus ik zou zegen; Sla je slag :thumb:
 
Ik had bij Symio deze week maandag een sim kaartje besteld, woensdag kreeg ik heb binnen, helemaal perfect, en diezelfde dag dat ik heb kreeg ook meteen de pin via de mail gekregen.

Het énige nadeel is dat je simlockvrije mobiel nodig hebt, die zijn wat duurder, maar je kan ook gewoon een oude unlocken.
 
hebben jullie een betrouwbare unluck site of moet ik naar een winkel gaan?
 
Hoi. Simyo is een 100% KPN dochter. Bij Simyo bel je via het KPN netwerk.

Klopt inderdaad. Kanttekening moet wel gemaakt worden dat Simyo natuurlijk niet helemaal hetzelfde biedt als KPN, netwerktechnisch. Ze zitten op een lagere prioriteit wat kan resulteren dat je op drukke momenten minder bereik hebt. Dit is meestal geen probleem, overigens.
Simyo is verder gewoon te vertrouwen en heeft geen vreemde voorwaardes.
 
ik heb zelf simyo en ik ben er erg tevreden over. misschien is mijn review niet zo nuttig voor je aangezien ik een spaans nummer heb bij simyo, maar zoveel verschil zal er niet in zitten...
smsjes zijn lekker goedkoop (vergeleken met andere spaanse tariven dan), goed bereik, goeie klantenservice, goed overzicht op je simyo account (heoveel smsjes verstuurd naar welk nummer, naar welk nummer gebeld en hoe vaak, dynamisch overzicht van je totale kosten...

enig nadeel vind ik dat het niet mogelijk is om naar een locale winkel te gaan en daar mn saldo opwaarderen, maar dat kan verschillen met nederland natuurlijk.

misschien heb je al een keuze gemaakt en heb je niks aan mn review, maar zo niet, kan je er wellicht iets mee ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan