Is Sniper Art of Victory Windows 7 compatible?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacksparrow1971

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2007
Hoi, ik wil vragen of iemand weet of Sniper Art of Victory draait onder Windows 7 64 Bit.

Alvast bedankt!

Je kan het proberen met compatibiliteitsmodus... Misschien is er een update op de site van city-interactive.com?
edit: link

Bedankt voor je reactie, ik heb de game nog niet maar wou weten of die wel werkt op Windows 7 64 Bit. Als het niet werkt koop ik m niet, ik heb al onderzetters genoeg :P

Ik heb dit spel origineel en kan beamen dat het prima werkt op Windows 7 64-bit.

Bedankt M4RC0, is het trouwens de moeite waard om te kopen? Ik ben nou bezig met Crysis 2 maar die zal in wel in een andere categorie vallen! Echt een fantastische game trouwens!

Ik vind het persoonlijk niet zo'n goede titel (zie ook de reviews op internet), en is mijns inziens niet de moeite waard om te kopen. Indien je het wilt kopen, zorg er dan in ieder geval voor dat je er niet teveel voor betaalt.

Er is (voor zover ik weet) geen demo beschikbaar van het spel, dan had je het even kunnen proberen.

Laatst bewerkt:
Dank je M4RC0, ik heb een paar reviews gelezen en koop m toch maar niet. Jammer, want er zijn weinig sniper-games te koop. Sniper: Ghost Warrior heb ik ook en die is best goed, tenminste na het installeren van de nodige patches. En ik denk ook wel dat na het spelen van Medal of Honor 2010 en Crysis 2, Art of Victory een flinke shock zal zijn :P

Nogmaals bedankt en een goed weekend verder!

Dat zal zeker een shock zijn, want het spel heeft belabberde graphics voor een titel uit 2008.

Zalig Pasen ;)

hallo

ik heb ook een probleem
met sniper art of victory
ik heb windows 7
64 bits maar altijd als
ik het probeer te installeren
lukt het niet op het einde
kom een melding
dat het niet verder kan gaan
weet iemand hoe ik dat
probleem kan oplossen?