Is vanoutlet.nl betrouwbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yarown

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2013
Hallo Helpmij,

Ik wil graag een externe powerbank bestellen voor mijn telefoon op te laden, tevens kan dit ook gebruikt worden voor mijn mp3 speler.

Ik wil dit graag bestellen op www.vanoutlet.nl Graag zou ik van jullie willen weten of dit een betrouwbare site is? En of iemand er al ervaring mee heeft?

Dit is de link wat ik wil kopen : http://www.vanoutlet.nl/powerbank-en-noodladers/universele-power-bank-2600-mah-externe-accu

Kan iemand mij zeggen of het verstandig is om het hier te bestellen, of is deze site niet betrouwbaar?

Mvg, Yarown

Zit het bedrijf "I-trade gate" achter. Vindt wel een kvk inschrijving onder het vermelde nummer, en een onderwerp op het kassa forum. Dat hoeft niet alles te zeggen, maar het valt me wel op dat er geen positieve ervaringen online te vinden zijn. BTW nummer klopt ook.

Ben zo vrij geweest om de vraag te verplaatsen van de hardware sectie naar de sectie algemene websitevragen, de vraag komt hier beter tot zijn recht.

Succes met je vraag

Tja, los van het feit of de site betrouwbaar is zou ik niet zo snel een Powerbank bestellen op een site waar men ook Loom bandjes verkoopt.
Verder denk ik ook niet dat je nou een degelijke Powerbank koopt voor 11.95

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan