Isass.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Hallo,

Ik sluit de pc af start hem opnieuw, volgt deze melding:

Isass.exe: De gevraagde bewerking kan niet worden uitgevoerd.

Vervolgens krijg ik de pc niet meer opgestart, niet in veilige modus en ook de laatste juiste config krijg ik er niet op.

Ik heb nu xp ernaast staan in de hoop nog wat dingen terug te krijgen. het meeste heb ik in de backup map op D staan maar hoopte nog wat mail van vandaag terug te krijgen. Is dit nu echt weg? zoeken op *.dbx leverde niets op.

Hoe kom ik er achter of het hier om de virus variant gaat of het windows bestandje? En kan ik toch nog wat dingen terug vinden?

Wat ik wel heel belangrijk vind is dat ik de registratie code terug vind. Ik heb met microsoft gebeld om de vorige installatie te registreren maar ben vergeten deze op te schrijven. De code die ik nu gebruik daar schijnt iets mee mis te zijn en registreren lukt dus niet. Hoe krijg ik dit voor elkaar. kan aida32 hier iets mee?

Laatst bewerkt:
ik dacht dat die outlookbestanden staan onder de local settings in c:\documents and settings\<naam>\ (misschien even letten op wel/niet verborgen bestanden weergeven).

hier moet je even zoeken hoor...

er is ook wat onenigheid over die naam die je geeft....zowel isass.exe als LSASS.exe bestaan.

een van de 2 schijnt spyware te zijn, die je mbv Ad-aware kunt verwijderen.

Aida is een programma waarmee je kunt zien welke hardware er in je pc zit, dus daarmee kun je verder geen problemen oplossen.

suc6 en bij vragen horen wij het wel

Herbert

Geplaatst door hfoppen
ik dacht dat die outlookbestanden staan onder de local settings in c:\documents and settings\<naam>\ (misschien even letten op wel/niet verborgen bestanden weergeven).

hier moet je even zoeken hoor...

er is ook wat onenigheid over die naam die je geeft....zowel isass.exe als LSASS.exe bestaan.

een van de 2 schijnt spyware te zijn, die je mbv Ad-aware kunt verwijderen.

Aida is een programma waarmee je kunt zien welke hardware er in je pc zit, dus daarmee kun je verder geen problemen oplossen.

suc6 en bij vragen horen wij het wel

Herbert

De 'normale' manier van je mail vinden ken ik wel. Dat was het probleem dus niet. EN dat aida32 alleen systeem info geeft wist ik ook, het ging me dus om de activatie code. Die kan je met aida wel terug vinden helaas alleen die van de opgestarte windows.

Michel: Hoe moet ik sp1 verwijderen als ik windows niet in kom?

Gezina: bin there done that :)
Inmiddels een format c: achter de rug.

tanx anyway

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan