isdn en quattrovox

Status
Niet open voor verdere reacties.

enzoishier

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2012
jo iedereen

ik heb een oude quattrovox en wat telefoons (ons papa ooit opgekocht en ik heb gekregen)

nou is de bedoeling dat ik een thuius netwerk maak met dat ding dat ik met die vier telefoons onderling zonder isdn kan bellen met elkaar aleen hij heeft isdn nodig hoe stel ik dat in of boots ik isdn na om te zorgen dat dat werkt ik heb ook nog een nt1 s6 isdn geval voor in de meter kast en een kpn homevox 1-5n hoop genoeg te hebben gezechgt en hoopp daty jullie een antwoord geven groetjes enzoishier fijne nacht :thumb::thumb:

Gewoon even de handleiding van de quattrovox van het internet plukken en de toestellen instellen. Elk toestel krijgt een eigen intern nummer. Als extern MSN (nummer) verplicht is, dan kies je gewoon zelf iets. Je kunt toch niet naar buiten bellen. Op basis van de interne nummers moet je gewoon kunnen bellen.

Mijn kennis hiervan is niet meer actueel. Ik gebruik tegenwoordig de mobiele telefoons als intercom. Veel makkelijker en altijd daar waar jij bent, in plaats van dat ik moet zijn waar de telefoon is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan