Al jaren heb ik geen ISDN lijn meer. Maar op mijn laptop verschijnt nog steeds een icoontje van het programma ISDN Monitor V3.7.3. Dat programma start dus kennelijk steeds automatisch op. Maar ik kan dat niet stoppen. Het staat niet in Start/ Programma's/ Opstarten. Ik zie het ook niet staan bij Start/ Instellingen/ Configuratiescherm/ Software. En bij services staat zoveel dat ik geen idee heb wat het zou kunnen zijn.
Kan iemand mij helpen? Kan ik ergens in de registry vinden welke programma's zichzelf automatisch opstarten bijvoorbeeld? Hebben icoontjes van de Quick Launch bar een specifieke bestandsextensie zodat ik daarnaar kan zoeken en uitvinden in welke map het oorspronkelijk programma zich bevindt?
Dank en groeten,
Paul
Kan iemand mij helpen? Kan ik ergens in de registry vinden welke programma's zichzelf automatisch opstarten bijvoorbeeld? Hebben icoontjes van de Quick Launch bar een specifieke bestandsextensie zodat ik daarnaar kan zoeken en uitvinden in welke map het oorspronkelijk programma zich bevindt?
Dank en groeten,
Paul