isdn verhuizen

Status
Niet open voor verdere reacties.

plotter

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2002
goedenavond iedereen.

Ik moet een apple computer met een isdn verbinding verhuizen.
Is dit mogelijk. En dan bedoel ik moet dit nog worden doorgegeven aan de KPN of kan ik het kastje en alle kabels gewoon loshalen en dan op de nieuwe locatie alles weer installeren en werkt het dan weer naar behoren?

Ik doe dit voor een klant van mij die later ook adsl wil.
Hij mailt veel foto's en bekijkt veel internet sites. Welke vorm van adsl zal ik voor hem aanvragen. De lite versie of de basic versie (zoals bij wanadoo nu 768 en wordt 1024) naar het laatste gaat mijn voorkeur uit maar misschien hebben jullie nog betere ideeën (gaat dus niet om de provider maar om de internetsnelheid).
Ik weet dat mijn laatste vraag hier niet thuis hoort maar het leek me makkelijk om de vraag voor alle duidelijkheid in 1 thread te stellen.

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp.
Groetjes,

Lijkt me wel dat je aan de KPN doorgeeft dat de lijn verhuist dient te worden met eventueel nummerbehoud

Hoi.

Dank voor je reactie maar nummer behoud is niet van belang want het is voor een ander persoon die werkt voor mijn klant. Die heeft dus zijn eigen nummer al.
Maar als ik jou dus goed begrijp dan kan ik het dus verder zonder enige andere aanpassingen gewoon verhuizen.

Groetjes,

De kpn zal de lijn vrij moeten geven en jij kunt alles meenemen

Is er op het nieuwe adres al ISDN? Als dat zo is moet je het zo aan kunnen sluiten. Anders zal er toch het e.e.a. moeten worden geregeld.

Nee op het nieuwe adres is nog geen isdn.
Dus ik moet nog even contact met de KPN opnemen over het feit dat bij het ene adres de isdn lijn verdwijnt en bij het andere adres isdn erbij komt.
Heb ik dit goed begrepen?

Groetjes,

Of je op het oude adres ISDN wilt afsluiten moet je zelf beoordelen. Op het nieuwe adres moet het er in ieder geval zijn wil je het kunnen gebruiken. Als je klant over wil naar ADSL zou ik hem nog eens heel goed na laten denken.

Ik heb hier wel een combi van ISDN en ADSL, maar ik kan me voorstellen dat een gewone telefoonlijn in combinatie met ADSL ook voldoende is.

Hoi allemaal.

Bedankt voor jullie hulp, alles is gelukt.

Groetjes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan