ISO bestand afspelen met Adobe Shockwave 10; gedownload, maar nog steeds foutmelding

• Onderwerp starter Onderwerp starter MCAS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MCAS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2014
Hallo,

Ik heb een ANWB-CD met een ISO-bestand erop. Bij het uitpakken van het bestand krijg ik steeds een foutmelding: This application requires Shockwave Player 10, which is not installed. Click OK to download it (zie http://snag.gy/Fu11Z.jpg).

Ik heb de versie van Adobe geselecteerd (nieuwste, zou het toch moeten doen?), gedownload en uitgepakt. Computer opnieuw opgestart, werkte allemaal niet, ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding te zien.

Wie o wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

Bij voorbaat dank,

Martin

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe je dat iso-bestand uit pakt.

Normaal gesproken brand je een iso direct op een cd/dvd waarna hij afspeelbaar is.
Een andere optie is om een iso-speler te gebruiken om het bestand te kunnen bekijken.

Een iso bestand is niets anders als een kopie van een CD/DVD

Trouwens, ik geloof er echt helemaal niets van dat de ANWB iso bestanden beschikbaar stelt dan wel verkoopt, ik ga dan eerder aan illegale kopieën denken..

Zoals @gast0158 hier boven al zegt, dit lijkt op een illegale versie van de CD.
Maar een ISO bestand moet je mounten aan je pc, zodat deze gezien word als een CD.
Dit kan bijvoorbeeld met het programma PowerISO. linkje
En hier staat een tutorial hoe je hem mount. Linkje2

Is het een progje of een filmpje? Als het een filmpje betreft : houd het dan simpel en download de VLC player. Daarmee kun je een ISO afspelen zonder allerlei extra handelingen te (hoeven) verrichten, gewoon klikken op de .iso en kijken!

Lees hier hoe of wat, maar download VLC player vanaf de link hierboven.

Laatst bewerkt:
Als je Windows 8 gebruikt hoef je alleen maar op een .ISO bestand te dubbelklikken om hem te mounten en te openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan