ISO bestand branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan krijg ik net hetzelfde
nerozoeken2.jpg
 
mss moet ik nero er eens afgooien en er terug op installeren
heb eerst de trial gedownload en daarna een code aangeschaft maar kan blijkbaar ook niet alle onderdelen openen
 
Zoek dan maar handmatig naar hetgeen ik postte om 19.41 in bericht 17. Anders blijven we tot kerstmis soebatten.
 
Open nero smartstart, en zeg eens welke opties je vanboven allemaal hebt bij nero smartstart van nero 8?

Staat kopiëren en Backup er ergens tussen? Zoja, welke opties staan dan in die categorie?

Ik kan hetzelf niet checken, ik heb wel een nero 8 installatie maar die is corrupt:confused:
 
Open nero smartstart, en zeg eens welke opties je vanboven allemaal hebt bij nero smartstart van nero 8?

Staat kopiëren en Backup er ergens tussen? Zoja, welke opties staan dan in die categorie?

Ik kan hetzelf niet checken, ik heb wel een nero 8 installatie maar die is corrupt:confused:

backup staat er en schijf kopieren
nero.jpg
 
Ik ken het scherm niet. Ik werk altijd vanuit het Nero hoofdscherm. Als niemand een betere tip heeft, adviseer ik je toch om te zoeken naar dat 4e plaatje in de link die ik plaatste en dáár verder te gaan met hetgeen ik in mijn 1e bericht postte, dan ben je met 3 muiskliken klaar en wordt je .img / .iso gebrand.
 
Dat ziet er wel heel anders uit dan in nero 6 en 7:eek:

In ieder geval: ik denk dat we in dat nero smartstartscherm onder kopiëren moeten gaan zoeken, welke opties heb je daar?
 
Dat ziet er wel heel anders uit dan in nero 6 en 7
maar dat geldt niet voor het hoofdscherm van Nero (zie link die ik postte) Dat is voor 99% hetzelfde als in 6 en 7. Dáárom blijf ik steeds maar refereren aan dat hoofdscherm. Dan zijn het slechts 3 muisklikken en de img wordt gebrand.

Zie bericht van 19.41, bericht 17, 4e screenshot.
 
Laatst bewerkt:
Probleem is dat ie dan nero moet vinden en dat vindt ie blijkbaar niet :S

@TS: zoek iets als: 'image naar schijf branden' en klik daarop...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan