Iso bestand in 2en delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dapunt

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Weet iemand een programma om een bestand van 5, nog wat gig( een .iso) in 2en te delen om hem op CD te branden en hoe moet ik ze dan weer aan elkaar krijgen:P?

Weet iemand een programma om een bestand van 5, nog wat gig( een .iso) in 2en te delen om hem op CD te branden en hoe moet ik ze dan weer aan elkaar krijgen:P?

Al overwogen om een DVD met grotere opslagruimte te gebruiken?

Een bestand splitten kan ook al met WinRAR of HJsplit. Werkt prima.

als ik de vraag van ts goed meen te begrijpen, wil hij ze later weer aan elkaar plakken. Als dat een film is die op de hdd staat zal dat niet zo'n probleem zijn, maar als het een game is die op cd / dvd moet komen is íe weer terug bij af als ze gesplitst zijn en ze moeten gevoegd worden............?

tis gelukt, thanks dillon met je hjsplit ofzo:)

Laatst bewerkt:
als ik de vraag van ts goed meen te begrijpen, wil hij ze later weer aan elkaar plakken. Als dat een film is die op de hdd staat zal dat niet zo'n probleem zijn, maar als het een game is die op cd / dvd moet komen is íe weer terug bij af als ze gesplitst zijn en ze moeten gevoegd worden............?

Met een game (installer) moet dat ook prima lukken lijkt me, om het over een CD/DVD de verdelen. De installaties vragen in 99% van de gevallen automatisch naar missende bestanden.

tis gelukt, thanks dillon met je hjsplit ofzo:)

Mooizo. :)

dillon, hoe moet ik er dan weer 1 iso van maken?
Dat alles weer 1 iso bestand word,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan