iso bestand maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo,

Ik wist niet precies waar deze vraag thuishoorde dus zette ik hem maar hier neer.
Mijn vraag is hoe je een ISO bestand maakt.
Ik heb een spel weten te bemachtigen (Battle Realms WOTW) en daar zitten alleen de bestanden in nou heb ik daemon tools lite op mijn pc staan en als ik nou al die bestanden bij mekkaar zet in een iso file dan kan ik hem als het goed is met daemon tools mounten en installeren.
Maar ik blijf een beetje hangen bij de iso bestand maken:D

Alvast bedankt voor de moeite!:thumb:

Als je beschikt over Nero weet ik het wel.
Je kunt dan nero starten en alle bestanden toevoegen aan een nieuwe data-cd compilatie.
Je moet dan alleen als brander 'Image recorder' selecteren.
Als het goed is wordt er dan een ISO-bestand naar je schijf weggeschreven na je op Burn of Branden gedrukt hebt.

inderdaad...
bestanden via cd /dvd wegschrijven als image naar schijf branden...

Als je beschikt over Nero weet ik het wel.
Ja ik beschik over nero (8) illegaal maar werkt goed:D.
Ik kom alleen niet uit bij:
Je moet dan alleen als brander 'Image recorder' selecteren.
moet dit in nero express? of dag nieuwenero burning rom in ieder geval kreeg ik dit voor het eerst toen ik nero 9 had gedownlad maar die vond ik niet fijn en ik werkte al hee lag met nero 8 dus ben ik maar weer terug gegaan naar nero 8.
Het komt er eigenliljk op neer dat je me even moet aanwijzen waar ik moet zoeken naar die image recorder en dergelijke.:D
Het is wel de bedoeling dat ik hem wil mounten met daemon tools en niet wil branden op cd/dvd

Nero 6 is de beste versie, is ook nog overal te downloaden, als je toch illegaal bezig bent ;).
Maar je zou ook nog het gratis Imgburn kunnen gebruiken, heel simpel en doeltreffend. Ik weet niet hoe dat maken van een iso in Nero 8 moet maar zeker niet in de Express-mode.
Je moet ergens een brander kunnen selecteren dat zou je toch wel moeten kunnen vinden. En de 'drive' 'Image Recorder' is gewoon de harde schijf dus hij zal dan een ISO aanmaken op je HDD. Wat je waarschijnlijk wel handmatig op zal moeten geven want Nero werkt standaard met het .nrg formaat. Is eigenlijk hetzelfde als een ISO maar dan van hunzelf. En NRG bestanden worden ook gewoon gemount door Daemontools dus in feite maakt dat niet uit.

Ok ik heb goed gekeken naar de link van Vinnie82
alleen nou heb ik het zelf dus geprobeerd is allemaal goed gegaan maar nou ziet daemon tools hem niet...
Dit is wat ik heb gedaan:
Nero burning rom geopend en daar een DVD/ Rom iso bestand gemaakt door op dvd rom te klikken en dan nieuw en dan de benodigden bestanden erin gedaan.
Daarna heb ik hem opgeslagen in een map war ik hem dan met daemon tools wilde mounten maar daemon tools ziet hem niet

en als ik die recorder kies en dan image recorder gebeurt er niks.
ik ga naar recorder-recorder kiezen- image recorder aanklikken.
En ik heb de rest ook al geprobeerd in recorder maar daar scheen ook niks in te lukken.

Van wat voor bestanden probeer je uberhaubt een iso te maken? Een image maak je immers van een bestaande schijf, of dit ook met losse bestanden kan...

Is het een gedownloade game? Kan je die dan niet gewoon via de setup installeren?

Je geeft namelijk wel erg weinig info om een goed advies te geven.

laat maar het is al helemaal gelukt ik had alleen maar zitten kijken naar een setup maar nou zag ik ook een bestand met de naam Battle_Realms_F te staan en nu heb ik hem aan de gang sorry maar dit had ik nog niet gezien maakt niet uit ben er heel blij mee heb er 6 jaar lang naar ziiten zoeken om dit spel te bemachtigen zo'n mooi spel!!!!

bedankty voor alle hulp:thumb:!

PS: Als je ook het spel wilt proberen hier is de link heel mooi spel vind iedereen trouwensdie het ooit gespeeld heeft

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan