Iso bestand openen GTA SA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spikejuh

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2007
haai mensen
Ik heb een probleempje ik heb net gta sa gedownload (een iso bestand) naar als ik hem wil openen krijg ik een dos scherm met: programma is te groot voor geheugen die blijft 2 seconden staan en dat krijg ik een 16 bits dos subsysteem waarschuwing namelijk: C:DOCUME~1\Spikejuh\Locals~1\Applic~1\ares\myshare~1\GTASA~1.EXE
C:DOCUME~1\Spikejuh\Locals~1\temp\ kan een tijdelijk bestand dat nodig is voor de initialisatie niet maken of schrijven. Controleer of het mappad bestaat en of er voldoende schijfruimte beschikbaar is. Kies sluiten om de toepassing af te sluiten.

Ik heb genoeg schijfruimte ik weet dus nu echt niet meer wat ik moet dan kan iemand mij helpen!!!

groetjes Spikejuh

Laatst bewerkt:
als ik er gewoon op klik dan gebeurt dat.
ik heb zelf winrar maar ik kan hem daarmee niet openen denk ik.
weet je misschien een programma waarmee dat kan zodat t opgelost is.

groetjes

dat kan je met daemon tools doen.
ff installeren, en dan komtie rechtsonder erbij te staan, en dan rechtsklik, mount (bladeren naar dat iso bestand)

maar is het probleem dan ook opgelost met dat ie hem niet kan openen.
ik zal alcohol 120% ff downloaden ik heb er alleen geen ervaring mee zou je me een eindje op weg kunnen helpen.

Ik vind Deamon Tools duidelijker en overzichtelijker en gratis en dus heeft Deamon Tools mijn voorkeur!:thumb:

Let er bij Daemon Tools op dat je tijdens de installatie de search/tool bar uit zet !
Tenzij je advertenties (ad-ware) geen problemen vind.

Ik gebruik zelf deamon tools veel gemakkelijker .

ik doe gewoon met nero het bestand selecteren en branden maar.
als het klaar is de dvd erin en installeeren.

Deamon tools istalleren
en dan ff het bestandje mounten
daarmee is het opgelost!

heb je vragen stuur ff een prive berichtje!!

Of heel gewoon 1x rechts klikken op dat iso bestand en dan kiezen voor uitpakken met Winrar => klaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan