Iso-bestand spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

t0m3tj3

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 nov 2010
Ik heb zojuist een spel gedownload waarin 79 winrar bestandjes zaten. Het bestand was 7,9 gb groot en als ik een winrar bestand uitpak staat er dat hij ongv. 7,9 gb groot is dit staat in elk mapje. Ik heb aangenomen dat dit allemaal dezelfde bestandjes zijn aangezien ze precies dezelfde grote hebben. Ik heb een zo'n bestandje in een virtuele dvd speler gezet maar wanneer ik die verken of wil afspelen lijkt het wel een dvd bestand. Het bevat alleen Video_ts Audio_ts en een update map. Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? ik heb trouwens gebruik gemaakt van daemon tools

mgv. Tom Hartogs

Welkom op Helpmij.nl.:)

Kennelijk toch verkeerd uitgepakt of het zit dubbel ingepakt.

En dus..?

Hoe zou ik dit dan kunnen oplossen? en wat bedoel je precies met verkeerd uitgepakt? het was een map vol winrar bestandjes waarin een iso en .dvd bestand zat, moet ik dat .dvd bestand mee in de virtuele dvd speler zetten?

mvg Tom Hartogs

De ISO moet je inladen. Ik reageerde op het volgende;
Het bestand was 7,9 gb groot en als ik een winrar bestand uitpak staat er dat hij ongv. 7,9 gb groot is dit staat in elk mapje.
Ik haalde hieruit dat je maar 1 Winrar bestandje hebt uitgepakt.Kennelijk heb ik het verkeerd begrepen.

Gezien je VIDEO_TS en AUDIO_TS heb, heb je inderdaad met een dvd formaat te maken. Die update map kan ik alleen niet plaatsen

Heb je alle bestanden appart uitgepakt?

Als jij het eerste rar bestand aanklikt en uitpakt, moet de rest volgen en zo 1 geheel worden. Dat is dan de .iso die je kan mounten/branden.

Dat er dvd bestanden bij zitten kan ook een extratje zijn die meegeleverd word met het spel, oid.

-je hoeft inderdaad enkel de eerste rar uit te pakken, dus kijken wat de rar is met de naam 001 of iets dergelijks, en die extracten, (deze neemt dan alle rars "mee").
-als extracten klaar is heb je een .iso bestand, of iets soortgelijks.
-open deamon tools, en mount de iso, (rechter muis knop op deamon tools en kies mount n drive manager.)
-je hebt nu een virtuele schijf aangemaakt waarin die iso zit, hoogstwaarschijnlijk zal een windowtje openen met de optie van setup.exe of iets dergleijks.
-kies dat, install de game daarmee.
-als de install klaar is moet je nog wel even de crack aanbrengen, ( ergens in de iso, kijk in virtuele schijf zit een map met daarin het .exe bestand waarmee de game gestart wordt). copy paste deze over de originele .exe van de game, en spelen maar.

online kan dus nooit met cracks, is dus altijd 'enkel' de single player missies.

succes
leon

Ik heb het dus precies zo gedaan alleen trof ik geen .exe bestand aan in de virtuele schijf. Ik denk dat ik een fout heb gehad met het downloade of iets dergelijks dus probeer nu wel een andere download want het mounte en installeren is normaal gesproken geen probleem, alleen het ontbreken van een installatie bestand dit keer..

toch allemaal bedankt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan