.iso bestanden openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

16Jurre16

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2008
Berichten
27
Hallo Allemaal. Ik ben al een tijdje niet meer op deze site geweest, en ik vroeg me af of jullie me kunnen helpen. Want mijn vraag is namelijk: "hoe kan ik .iso bestanden openen?", dit wil ik graag kunnen I.V.M. bv. het spelen van gedownloade spellen. Ik heb trouwens gehoord dat "Alcohol 120%" wel een goed programma'tje is om .iso bestanden te openen maar ik wil het graag zeker weten. Ik hoorde ook weer een tijdje terug dat je met "Daemon Tools" hetzelfde kan doen als met "Alcohol 120%", nou ja jullie weten het nu wel denk ik. Ik hoop dat ik geholpen kan worden!:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Als je het alleen wil openen, en kopieren naar schijf, gebruik ik hier altijd UltraISO voor http://www.ezbsystems.com/ultraiso/

Wil je het branden, dan gebruik ik daar altijd Nero voor.

Maar er zullen ongetwijfeld meerdere programma, zijn die dit kunnen.
 
Ja met deamon tools kan je die .iso mounten om vervolgens die bestanden te lezen die erin staan. Handig voor een spel of iets dergelijks.

Je kan ook PowerISO gebruiken, ook handig programmatje!:thumb:
 
Ik gebruik altijd Deamon Tools, werkt perfect om een iso te mounten.
 
Uhm... nou ik wil graag alleen .iso bestanden kunnen openen en gebruiken voor gedownloade data. .iso heb ik niet nodig voor branden, want ik heb al een vrij goed brandprogramma op m'n pc staan. Het gaat dus echt alleen om gedownlaode .iso bestanden te kunnen openen en gebruiken.:D
 
mmmm... ok bedankt. Weet je trouwens zeker dat PowerISO een echt goed programma is om .iso bestanden mee te openen?, stel, ik download medal of honor pacific assault, en er staat dat het een .iso bestand is van 2,048 MB is, kan ik het dan zonder gedoe gewoon downloaden, en zodra dat klaar is gewoon openen met PowerISO?, niet dat het te moeilijk is ofzo om het te openen en gebruiken?, Hoor graag van iemand:p
 
Geen idee ? Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt wat snelheid betreft en beide programma's kunnen wat jij wilt.
Ik denk dat UltraISO iets uitgebreider is en heeft een iets overzichtelijkere Layout.
 
Ja, je hebt gelijk das waar.:thumb: Maar ik heb eigenlijk nog een andere klein vraagje: Ik wil graag Medal of Honor Pacific Assault downloaden, maar dat lukt maar niet op verschillende sites: btjunkie.org en torrentz.com niet..... Weten jullie misschien goeie torrent sites waarop je Het spel Medal of Honor Pacific Assault MET crack + cd key kan downloaden?, want heel veel MOH:pA torrents doen het niet bij mij. Alvast bedankt!:thumb::thumb::thumb:.
 
Ok, sorry dan. Had ik niet moeten vragen lol:D. Bedankt voor je hulp iniedergeval.:thumb: ik ga UltraISO wel downloaden...:rolleyes:.
 
Ik geloof dat je met WinRAR ook .iso kunt openen.
Vandaar kun je ze weer kopieeren en plakken.

WinRAR is ook handig voor .zip en .rar bestanden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan