Iso bestanden worden niet meer herkend ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Sinds gisteren worden er geen ISO bestanden meer herkend.
Wel staat er bij het bestand ISO maar ook een teken van VLC mediaplayer.
Hoe krijg ik dit terug zoals vroeger ?
ISO.jpg

Een programmaatje waarmee je iso's kan draaien zoals isomount of daemon tools als standaardprogramma instellen. Chek bij: openen met

Ik heb er alcohol opstaan, maar wanneer ik via openen met die zoek is het nergens te vinden.

Hoi,
Ik persoonlijk gebruik power iso en als ik (zoals nimai ) 'openen met' gebruik geen enkel probleem. Als alcohol in orde is ga de snelkoppeling zoeken in je programma bestanden.

Beste Karine

Indien met "Openen met" niet de juiste programma's tevoorschijn komen kan je nog altijd klikken op "meer opties". Staat het er nog steeds niet bij kan je nog kiezen voor een andere app te zoeken op je pc. In jouw geval dus alcohol. Dan moet je naar de .exe van dat alchohol opzoek gaan. Hier ook nog wat info > klik hier

Hoi,

Unix dat was wat ik bedoelde ,maar natuurlijk exe en niet snelkoppeling :o

Start Alcohol en open in de menubalk "Weergave" --> "Alcohol 120% configuratie..." --> "Shell extensies". Vink hier het ISO formaat aan en klik op OK.

Met Alcohol kreeg ik het niet opgelost ook niet na aanpassen shell extensies. Heb nu Daemon tools geinstalleerd en nu is alles weer ok.
Allen bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan