iso bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

itttt

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2004
Als ik zelf een iso bestand aanmaak, dan kan ik zonder problemen daaruit weer het originele programma branden dat ik als iso had opgeslagen.

Als ik iso bestanden van anderen op een cd brandt, dan gebeurt het vaak dat ik niet het programma op de CD terug zie, maar het ISO bestand zelf, wat dus niet is uitgepakt en dat was nu net de bedoeling. Wat doe ik fout ?

Ik gebuik NERO om die iso bestanden te branden.

Inmiddels ben ik ook Roxio Easy CD/DVD creator gaan gebruiken en daarmee lukt het meestal wel. Blijft dus de vraag wat er fout gaat.

Laatst bewerkt:
De iso file moet je niet met de wizard branden. Sluit de wizard af en ga boven in je scherm naar "recorder" en kies in de subcategorie "image branden".

Geplaatst door miem
De iso file moet je niet met de wizard branden. Sluit de wizard af en ga boven in je scherm naar "recorder" en kies in de subcategorie "image branden".

Bedankt voor het antwoord. Het probleem is niet opgelost. Op die manier kom je weer in dezelfde wizard terecht. Na het branden zegt Nero dat er XX MB op de CDrom staat, maar het is verder niet uit te lezen wat er staat met welk programma dan ook.

Probeer de iso anders eens met Alcohol120% te bekijken en eventueel te branden.
Alcohol werkt ook als een virtuele cdrom, je kan een iso ook zo bekijken met bv. Deamontools of Winiso.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan