iso branden van 7gb

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Ik heb eerst gezocht of de vraag al eerder gesteld was maar kon dit niet terugvinden.
Ik weet hoe ik een iso van 4 gb kan branden.
Vraag: Maar hoe krijg ik een iso van 7 gb gebrand?

Voor iedereen nog een probleemloos en gelukkig 2006 gewenst!

Ger

soetekg zei:
Ik heb eerst gezocht of de vraag al eerder gesteld was maar kon dit niet terugvinden.
Ik weet hoe ik een iso van 4 gb kan branden.
Vraag: Maar hoe krijg ik een iso van 7 gb gebrand?

Voor iedereen nog een probleemloos en gelukkig 2006 gewenst!

Ger
Kan dat niet gewoon zoals je de 4 gb brand?:confused:

Je kunt deze alleen op een dual layer DVD branden.
Moet je 'm persé branden?

Misschien is het makkelijke om een virtuele DVD drive aan te maken met bv. Nero Image drive, Alcohol 120 of deamon?

zoals gezegd over dual layer, moet je dus een Dual layer DVD-brander hebben (heb je al voor 50 euro), en een leeg DL schijfje ... wat dus rond de 12euro kost ...
voor de rest, mounten , uitpakken ... etc kost niks

De DL schijfjes zijn ondertussen wel wat goedkoper geworden, maar 5,95 ben je altijd kwijt...

Kun je die 7GB niet splitsen?

iso branden van 7 gb

Dank allen voor de snelle reacties (als vanouds :-) )
Ja het is een concertregistratie en nee hij doet het niet als ik hem gewoon wegschrijf als een normale iso film of game
Ik heb een dual layer brander maar nooit dat soort schijfjes in huis. (is ook niet nodig geweest).
Als ik hem maar als vob bestanden zou kunnen krijgen dan kon ik verder met shrink..toch?

Maar hoe?

Sorry maar dit gaat mijn pet te boven.

thnx alvast

(ps sorry voor de verlate reactie)

gigatip

ga ik uitproberen bandit...... ik laat het weten.... thnx

Je hebt kans, dat als je de image inlaad in een virtuele dvd-rom speler, je gewoon de image kan gebruiken met DVDshrink. je kan hem dan laden als DVD in DVDshrink.:)

ultra iso

Alhoewel er hele handige dingen staan op deze site ontbreekt volgens mij het gegeven hoe ik grote iso bestanden kan shrinken en wegbranden danwel het omzetten naar vob bestanden, tenzij ik het niet goed gelezen heb. Is er een andere optie?

thnx

Crash: Ik begrijp het niet helemaal. Ik heb daemon tools als virtuele speler maar wat bedoel je met dvd shrink?
Of bedoel je dat ik het concert gewoon kan afspelen met mijn virtuele speler maar niet kan wegbranden? (Hetgeen wel de bedoeling was overigens)

bandit crash en tazman allen bedankt

pak de iso uit met isobuster in een map op je schijf, daar staan waarschijnlijk vob etc bestanden in, start dvdshrink en laat dat proggie de zaak comprimeren zodat ie op een dvd5 past

soetekg zei:
Crash: Ik begrijp het niet helemaal. Ik heb daemon tools als virtuele speler maar wat bedoel je met dvd shrink?
Of bedoel je dat ik het concert gewoon kan afspelen met mijn virtuele speler maar niet kan wegbranden? (Hetgeen wel de bedoeling was overigens)
Met DVDshrink, kun je een bestand openen, maar ook een dvd. Je kan dus je virtuele dvd-rom kiezen als speler en de inhoud met DVDshrink "rippen" en laten encoderen.

Ze zijn daar dus nog goedkoper geworden.... [laatste maal was het 5,95]
Ik koop daar al mijn schijvenzooi, prima tent, razendsnelle levering, strakke prijs...

idd goede te tent koop ook mijn schijfjes daar :)

allen bedankt!

Ik ga aan de slag. Gratis ook wat tips gekregen over te bestellen dvd's. Mooi zo altijd welkom.
Ik laat jullie weten wanneer het branden van het grote iso bestand gelukt is.
P.s. als je denkt wat reageert die vent laat, dat klopt. Ik was vandaag naar een member van helpmij om een tv kaart in te bouwen. Zo doe je ook is wat terug....

crash

Een beetje laat (van begrip) maar het is ECHT gelukt hoezee!!:thumb:

Crash:love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan