ISO branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

cobiestooker

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2003
Hallo, ik weet niet of ik mijn vraag onder de juiste topic stel, maar ik moet ergens beginnen, toch? Ik moet een ISO bestand branden, maar weet iemand waar ik kan vinden hoe dat precies moet? Ik heb het een paar jaar geleden een keertje gedaan, maar de notitie hoe ik het e.e.a. moet doen ben ik kwijt, en ik kan nergens meer vinden hoe dat precies moet.
Ik heb 15 rar bestanden, die ik eerst moet uitpakken, ik weet dat daar een ISO bestand bij zit, en dat ik dat met Nero of met PowerISO41 of met Imgburner (of zoiets) kan branden, maar ik weet niet precies hoe...
Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen.......

alvast mijn hartelijke dank
cobie stooker

Hardstikke bedankt, ik weet nu weer hoe ik het moet doen. Ipv alcohol 120% heb ik alcohol 52% kan ik het daar ook mee branden? of is dat weer een heel ander programma?

thanks
cobie:thumb:

Wow het is allemaal gelukt....... wat een kanjers zijn jullie.... bedankt allemaal voor de adviezen enz.

groetjes Cobie (die vandaag weer aardig wat geleerd heeft op pc gebied :D)

Waar heb je het nou mee gedaan?

Zou je zo vriendelijk willen zijn de status van je vraag aan te passen naar "OPGELOST" rechts onderaan de pagina? :thumb:

gebrand met dat programma wat je aangaf, enne ik had al aangegeven dat de vraag opgelost was. maar ik zal het nog wel een keertje doen :)
bedankt nogmaals.

groet
cobie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan