ISO buster heeft de kuren !!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Remy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Hallo,

Ik heb de laatste tijd wat rare dingen met Isobuster Pro 1.5 :(

Als ik Iso of Bin bestanden uitlees ziet hij alles staan, maar ga ik de bestanden dus extracten naar een doelmap, komen de bestanden niet goed aan. Ze missen bijvoorbeeld letters of andere karakters in hun orginele bestandsnaam, of alles is ineens in hoofdletters weergegeven :8-0:

Dit is vrij lastig, daar ik eerst al die bestanden moet hernoemen wil ik ze kunnen gebruiken. Weet iemand hiervoor een remedie ??

Groeten,

Remy

Mja, die kuren kom ik ook wel tegen. Ik gebruik Winrar om ISO's uit te pakken.

Ok Tibor bedankt voor de tip !! :thumb:
Maar weet jij een verklaring hiervoor ? Het heeft voorheen altijd goed gewerkt, het is pas sinds de laatste 2 weken...:confused:

Zou dit mogelijk door spy of adware of virussen kunnen komen, of zit ik er nu helemaal langs ?
Ik heb mijn systeem overigens goed beschermd lijkt mij.
(NAV 2004 up to date en ZA Pro 4.59) en regelmatig Ad-aware uitgevoerd.

Remy

Ik heb geen idee. De ene ISO werkt wel, de andere niet. Met Winrar heb ik nooit problemen.

Tibor,

Ik heb het overigens geprobeerd met winrar maar ik krijg foutmeldingen dat het bestand beschadigd is of niet herkenbaar...

Ik heb versie 3.20 NL , moet ik dan een nieuwere hebben wil ik ISO en BIN bestanden kunnen lezen ?

Remy

IK heb enkele Iso bestanden wel kunnen openen met Winrar, maar andere weer niet. Die zich vervolgens wel weer vlekkeloos lieten openen met ISO buster :8-0:

Ik denk dat het maar op de koop toe moet nemen dit probleem. :confused:

Remy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan