Iso cd's branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

MoeiLuKu

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2003
Als ik een aantal iso cd's heb gedownload, hoe krijg ik deze dan op cd en werkend?? Als wat voor formaat moet ik het iso bestand dan op de cd branden?? En welk programma is daar het handigst voor??

Welkom op helpmij

Bijvoorbeeld met Nero. Kies voor image branden (bij bestand). Klik je iso aan en de rest wijst zich vanzelf. Daarna doet de cd het gewoon.

Laatst bewerkt:
Ondersteunt nero dan het burnen van images?? Is dit vanaf een bepaalde versie?? Want die van mij ondersteunt dat niet

Ik heb 5.5.9.8 en die ondersteunt het wel. Volgens mij alle 5 versies.

Als je op bestand klikt staat er bij jou dus niet "image branden"

Anders even een update halen.

Gebruik CD Mate

CD Mate

Gebruik CD Mate dan kun je iso's naar cd branden.

Dat is een vluitje van een cent

slk300

Geplaatst door MoeiLuKu
Ondersteunt nero dan het burnen van images?? Is dit vanaf een bepaalde versie?? Want die van mij ondersteunt dat niet

Met iedere versie van nero kun je iso files branden maar niet alle versies laten het standaard zien.
waarschijnlijk moet je bij jouw versie als je naar beeld branden gaat (burn image) selecteren dat ie alle bestanden weergeeft.

Ik heb cd mate geinstalleerd. Hoe moet ik dat nou doen met dat proggie?? Moet ik kiezen voor imagefile --> cd recorder??

ja Diskimage naar cd schrijver. Je kunt bij "beeld" ook de taal in Nederlands veranderen.

Laatst bewerkt:
Hey Tazman, ik heb het iso bestand nu geburned als een image. Op de manier waarop jij zei: bestand --> image branden. Alleen het gekkie is dat als ik de cd erin doe dat er niks gebeurd en als ik de cd wil verkennen dat ik dan geen data zie. Bij eigenschappen wordt er wel aangegeven dat er geschreven is. ????????????????

ook het vage bij cd mate is dat als ik mijn iso bestand selecteer dat ik niet op volgende kan klikken om door te gaan. Ik kan alleen klikken op vorige of op annuleren????? Is mijn iso bestand fout ofzo???

Geplaatst door MoeiLuKu
Hey Tazman, ik heb het iso bestand nu geburned als een image. Op de manier waarop jij zei: bestand --> image branden. Alleen het gekkie is dat als ik de cd erin doe dat er niks gebeurd en als ik de cd wil verkennen dat ik dan geen data zie. Bij eigenschappen wordt er wel aangegeven dat er geschreven is. ????????????????

Heb je geen meldingen gehad van nero voor het branden ??
Het zou kunnen dat het iso file niet goed is ja.
Je zou hem evt uit kunnen pakken met isobuster.
en dan de files branden op een cdrw kijken wat hij dan doet.
http://www.smart-projects.net/isobusterdownload.htm

Ik heb helemaal geen foutmeldingen gekregen dus is wel vreemd. ik ga effe testen met isobuster en dan met cdrw thanx alvast voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan