iso --> cue ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicBiglia

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
ik heb een klein probleempje :)

ik heb nu iets proberen te downloaden, maar nu heb ik een .iso bestand, ik wil dit dus naar een gewoon bestand te doen, dacht dit met alcohol 120% te doen, maar tevergeefs.

ik wil gewoon, het iso bestand zou moeten een game zijn, en ik wil die natuurlijk hebben

iemand suggesties ??

greetz

Uitpakken met WinRar, IsoBuster, etc, of mounten met DaemonTools, Alcohol 120%, etc.

Een ISO bestand is een verzameling bestanden en een exacte copie van een CD. Je kunt het bestand uitpakken met bijv Magic Iso of branden met Nero of Alcohol. Om het spel aan de praat te krijgen moet je het mi wel branden.
B

Je hebt meerdere mogelijkheden:

• Uitpakken met bv winrar of iso-buster
  • Branden als image en vervolgens vanaf CD of DVD installeren'
  • of mounten mt daemon tols naar een virtuele CD rom

Als je Nero 7 hebt: iin de Tips & Handleidingen staat de handleiding Een ISO of BIN/CUE branden met Nero 7. Heb je verder niets anders nodig! :)

Edit: als het branden gelukt is, wil dat niet zeggen dat je het spel kunt opstarten. Daar is soms nog iets anders voor nodig. :cool:

Laatst bewerkt:
dank voor alle reacties, maar het lukt me niet om te mounten, met eerder welk programma, daemon tools....

:shocked: :(

Geeft hij een foutmelding als hij het wilt mounten ?
En heb je aleens andere bestanden gemount ?
En hoe groot is het bestand en wat is de naam?

Ook met oudere versies van Nero kan je gewoon een image branden hoor, welke versie heb je? Of welk ander brandprogramma.

Geoown kiezen voor image branden en dan bij voorkeuren kiezen voor iets als bi/cue/iso

Hoegroot is de iso?

Laatst bewerkt:
ik wil daar geen CD of DVD aan vuil maken, het iso bestand is 700 MB en kan bij mij toch niet gemound worden

het staat op mijn bureaublad, en heet : pc game fifa total club manager 2007.iso

iemand nog raad ?

ik wil daar geen CD of DVD aan vuil maken, het iso bestand is 700 MB en kan bij mij toch niet gemound worden

het staat op mijn bureaublad, en heet : pc game fifa total club manager 2007.iso

iemand nog raad ?

Welke fout geeft hij als je het wilt mounten?
Heb je al het geprobeerd uit te pakken met winrar of een ander program ?
Al geprobeerd om het op een dvd-rw te zetten?

het probleem is eigenlijk, dat ik het niet kan mounten, ik heb het geprobeerd met daemon tools. en ik heb momenteel geen dvd - rw 's ...

greetz

Kijk eens in de header met notepad, o.i.d, kan ook een mpeg of avi zijn van een natuurfilm, genamed naar een iso, gebeurd wel vaker, vinden ze leuk.

Of de extensie veranderen naar AVI en dubbelklikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan