iso files office2007 omzetten naar exe voor installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

milco

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2007
Berichten
7
ik heb inmiddels via winRar de isofiles, die ik van een nieuwsgroep heb gedownload, op mijn bureaublad geplaatst. Hoe kan ik deze Office2007 isofiles samenvoegen zodat ik het pakket kan installeren op mijn nieuwe laptop met Vista besturingssysteem?
 
Als je iets met iso bestanden wilt, dan zul je ze moeten branden of mounten via een programma als Alcohol 120% of Daemon Tools.
 
Je moet met WinRAR de eerste gaan uitpakken, dan vraagt hij automatisch om de andere archieven om er 1 ISO file van te maken. (Ik neem aan dat je .rar bedoelt i.p.v. meerdere .iso bestanden, er is namelijk voor Office 2007 maar 1CD nodig)
 
Laatst bewerkt:
iso files windows 2007

het lukt me niet om de iso files aan elkaar te koppelen met Nero of winrar. Wat moet ik doen? Deze files branden op een cd? toch met een ander programma linken?
de files die ik in een map heb zijn 012MLPNL.iso.<nummer> genoemd
 
Laatst bewerkt:
De rar files zijn al uitgepakt en hebben dus een iso file gemaakt.

Zoals gezegd de iso file branden of mounten
 
De iso bestaat uit meerdere parts ? Wat is dat voor een prutser geweest die dat gemaakt heeft.

Wat je kunt doen is alle iso's uitpakken met isobuster, en dan een nieuwe (iso) aanmaken met UltraISO.
 
iso files omzetten naar exe

hallo allen,
het blijft voor mij moeilijk om de iso files om te zetten naar iets dat ik kan installeren.
ik heb de volgende files geprobeerd met quickpar te koppelen, maar dat lukt me niet om een werkbare herkenbare file te krijgen. Ook heb ik isobuster proberen te gebruiken om van de isofiles een nieuwe grote isofile aan te maken, maar heb een aantal dagen geprutst, maar het lukt niet.
Kortom, kan iemand mij even stap voor stap aangeven wat ik moet doen.Ik ben niet eens een junior lid denk ik, qua skills, dus graag een instructie voor dummy's :(

bedankt alvast

gr Milco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan