ISO files

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fahri

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
Hey jongens mijn excuses voor het posten naar een ''zure'' post.
Dit is mijn eerste ker in zon soort forum en d8 dat alles altijd wel actief kon staan nadat je er weer 1 had gepost.

Magoed als jullie nu wel naar mijn probleem willen kijken zou dat fijn zijn.

Ik moet 2 ISO files samevoegen in 1. Hoe doe ik dat?

Alvast bedankt!

Je kan dat doen met ultraiso (gebruik ik zelf ook)

en op helpmij is nog een topic waar je misschien wat aan hebt: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=226771

Wat mijn probleem is, dat als ik via disk 1 de setup run, dan vraagt ie op een gegeven moment om disk 2 (tijdens de installatie). Hoe kom ik verder met de setup? Ik heb van alles geprobeert maar geen id wat t kan zijn.

Alvast bedankt!

Ik heb ook geprobeert om de 2 disk's bij elkaar te voegen en vervolgens zo te installleren, maar dan vraagt ie om disk 1.

Laatst bewerkt:
Je wilt 2 iso's samenvoegen, maar de installatie vraagt om disk 2, lijkt mij dat je die iso's dan niet samen moet voegen, brand er cd's van, b.v., veel spellen willen ook ermee opstarten, indien er geen no-cd voor is, of deze werkt niet.

Gebruik eens Daemon Tools om die dingen te mounten, kun je ze ook virtueel openen, en installeren.

Je wilt 2 iso's samenvoegen, maar de installatie vraagt om disk 2, lijkt mij dat je die iso's dan niet samen moet voegen, brand er cd's van, b.v., veel spellen willen ook ermee opstarten, indien er geen no-cd voor is, of deze werkt niet.

Gebruik eens Daemon Tools om die dingen te mounten, kun je ze ook virtueel openen, en installeren.

Ik heb geprobeert het te mounten met PowerISO, eigelijk hetzelfe als Daemon tools. Ik heb beide cd's gemount maar hij leest hem niet.
Moet je eerst disk 1 mounten en disk 2 pas als hij erom vraagt? of beide al tegelijk? Ik heb namelijk al beide geprobeert. Ik zal het nog een keer probere en anders branden.

Heel erg bedankt voor de info

greetz Fahri

Als je ze niet kunt installeren na het mounten, heeft branden ook niet veel zin, want dat is in feite hetzelfde.

Om welk spel gaat het? eventueel andere iso's zoeken, denk dat er geen info van de 2e cd, in die iso staat.

Als je ze niet kunt installeren na het mounten, heeft branden ook niet veel zin, want dat is in feite hetzelfde.

Om welk spel gaat het? eventueel andere iso's zoeken, denk dat er geen info van de 2e cd, in die iso staat.

Het gaat om Guild Wars,
Ik heb gezocht naar nieuwe torrent's maar hij donwload ze allemaal in 2 CD's.
Magoed t geeft niet, dan zit ik maar zonder. Ik zal verder zoeken.

Iedereen heel erg bedankt voor de snelle reactie en info!

Greetz,

Fahri

Fahri, heb je het probleem al opgelost?

Probeer eens met Alcohol120%
Eerst ISO 1 mounten en setup uitvoeren
Dan (als er om de 2e CD wordt gevraagd) unmounten van ISO 1 en mounten van ISO 2
(met Alt+ TAB werken)

succes

maar hoe kan je dan een rar file met bijv. daemontools openen?:rolleyes:

maja, k hoor t wel

(btw. ik vind persoonlijk daemontools een stuk makkelijker te bedienen dan Alcohol120 %)

maar hoe kan je dan een rar file met bijv. daemontools openen?:rolleyes:

maja, k hoor t wel

Zou een eigen topic openen, overigens kun je geen gecomprimeerde bestanden, zoals een rar of een zip, mounten alleen een image van een cd of dvd, uitgedrukt in iso, bin, etc., gecomprimeerde files open je met Winrar, Winzip, e.d.

jah, dat bedoel ik, maar met winrar (dat gebruik ik namelijk) kan je alleen .rar documenten maken en daarnet zei iemand dat dat hetzelfde was ofzo, dat snapte ik niet helemaal (en ik weet neit hoe je een nieuwe topic start:o )

jah, dat bedoel ik, maar met winrar (dat gebruik ik namelijk) kan je alleen .rar documenten maken en daarnet zei iemand dat dat hetzelfde was ofzo, dat snapte ik niet helemaal (en ik weet neit hoe je een nieuwe topic start:o )

ga trug naar de index waar je je vraag wilt plaatsen. bijvoorbeeld naar "spel werkt niet" als je daar teniminste een vraag over hebt. En anders ga je naar "spellen" en drukt vervolgens ergens rechts bovenin op *plaats een vraag*. Kijk maar of je eruit komt :thumb:

suc6!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan