Iso past niet op externe (150 gb) schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

G4M3R

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Ik heb een iso bestand van 4,32 gigbyte maar als ik die wil kopieren naar een externe harde schijf (150gb) dan zegt die: niet genoeg schijfruimte, verwijder een of meer bestanden, gebruik schijfopruiming blabla. Wat kan ik hier aan doen?

Je externe hd is nog fat32.

Dit kun je omzetten naar ntfs. Ga naar start, uitvoeren en typ cmd en druk op OK. In het dosvenster typ je in convert x: /fs:ntfs (waarbij x je driveletter is)

ok, dat is wel vreemd want andere bestanden zet ik er zonder probleem op. Is het niet schadelijk voor de andere bestanden die erop staan?

Hallo !

Niet schadelijk in principe, maar een back-up is nooit weg voordat je converteert.

Fat32 kan heebn grotere bestanden dan 4 Gig aan, vandaar.

Greetz,

Harry.

helaas, probleem. :( tijdens het controleren van de schijf krijg k de foutmelding dat er een beschadigd gedeelte is op de schijf wat ik moet verwijderen dmv chkdsk. Doe ik dat dan krijg ik de error dat hij sommige windows bestanden nodig heeft en dat hij bij de startup wel kan controleren. Als ik hem opnieuw opstart (pc) dan controleert ie helemaal niks. :confused: wat moet ik doen

Het is me gelukt te laten controleren :p er worden geen fouten gevonden maar converteren doet ie nog steeds niet :(

Verrek nu lukt het me wel :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan