IsoBuster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koosnaamloos

Banned
Lid geworden
2 mei 2008
Berichten
652
Hallo allemaal,

ik heb isobuster pro gedownload om een Daa bestand te downloaden. Alleen wil ISObuster een daa file niet openen. Is het zo dat isobuster nooit zulke bestanden opent of wel. Weet er iemand anders een programma om een daa file te openen, het liefts een gratis..;)
 
oke, maar ik maar hoort het gewoon dat isobuster een daa file niet opent, en is poweriso gratis
 
Nu heb ik een andere probleem, ik kan de daa file wel openen met poweriso maar hoe kan ik de mappen die in de daa file kopieren naar me computer zodat ik de mappen kan openen zonder poweriso?
 
bij action en dan /extract??

en heb je wel een full version ??? trial zal wel niet werken
 
Laatst bewerkt:
ja, ik de serial al ingetoets, en trouwens als ik klik op extract staat er:

The current file has been changed. You need save it first. wat moet ik doen?
 
kijk hier maar ff rond ik heb power iso ook net sinds een dag en weet het verder niet
http://www.poweriso.com/faq.htm

dit staat daar dus over daa

*

Q: Do I need to decompress the DAA file before using a DAA image file?
A: No. You can extract, edit and mount a DAA image file without decompressing.
 
Laatst bewerkt:
het is me al gelukt alleen begrijp ik deze instrucies niet, het is voor de tomtom Symbian.
Weet u misschien hoe ik tomtom op me mobiel krijg Nokia N73


Installatie Instructie`s:

1. Kopieer alle bestanden van de map "Tomtom 6 + Western Europa map" naar de SD card.
2. Installeer 'tomtom_navigator_6.cab'.
3. Herstart als er naar gevraagd word.
4. Installeer 'tomtom_today.cab' om de TomTom link in het Today Screen te krijgen.
5. Plezier met je navigatie.
 
ja dat is een cab bestand die je moet installeren lijkt me maar hoe en wat weet ik niet ik heb geen tomtom
heb je bij je nokia geen boekje of cd gehad waar dat opstaat hoe je dat moet doen?
 
Laatst bewerkt:
Weet u ook misschien, heo ik op me telefoon bij die cab bestand kan komen of hoeft dat allemaal niet?
 
En die heb je gedaan??:

Stap 1
Stop de kaart van je mobiele telefoon in een kaartlezer.

Stap 2
Maak backup (kopie) van je kaart.

Stap 3
Kopieer nu de inhoud van de map TomTom naar de root van je kaart.
Dus naar bijvoorbeeld E:\
Pas op!! dat je geen andere mappen overschrijft mocht er al wat op de kaart staan.
Mocht je bijvoorbeeld de map private al op je kaartje hebben staan, zet dan de inhoud van
de private map van tomtom in deze map. Doe dit bij alle bestanden.

Stap 4
Kopieer map western_europe naar root van je kaart.

Stap 5
Plaats de kaart (terug) in de telefoon.

Stap 6
Mocht de telefoon niet meteen gaan installeren, zet dan je telefoon aan en uit.

Stap 7
Ga naar het menu en start TomTom op, staat waarschijnlijk in toepass. of in persoonlijk
Volg aanwijzingen tot aan activatie code. Die krijg je bij Handmatige activatie
 
Mumzel ik ben eruitgekomen..;) althans met me nokia wel..;) nu heb ik een andere probleem:(.. ik zal zo de link sturen..;) ik heb een probleem met me tomtom one.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan