iStar software op Maxell usb stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

fluppe

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Heb enkele weken terug een Maxell-USB stick aangekocht van 8 gb. Deze werkte perfect. Helaas heb ik deze geformatteerd en nu heeft hij maar 75,8 MB aan in plaats van de 8GB. Het programma Istar stond er ook op en zou dat misschien er mee te maken hebben dat ik nu dat probleem voorheb?
Bestaat er geen mogelijkheid om deze stick terug in zijn originele toestand te plaatsen? Of kan ik terug het programmatje Istar ergens downloaden?
Ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn indien er een oplossing zou bestaan voor mijn probleem.

Ja inderdaad heb dat met deze tool gedaan. Heb zelfs nog enkele andere tools gebruikt. Maar volgens ik ondervind is er maar een mogelykheid en dat is iStar terug op de stick plaatsen, alleen ik kan nergens dat programma vinden.:(

Hier mee eens proberen: http://www.softpedia.com/get/System/Hard-Disk-Utils/HDD-Low-Level-Format-Tool.shtml

Het is een low-level format tool die, volgens de beschrijving, ook voor USB-drives gebruikt kan worden. Persoonlijk zou ik dit alleen maar doen als niets meer lijkt te helpen, want dit soort tools kan wel een slecht uitvallen.

Verder las ik nog een suggestie van iemand met hetzelfde probleem: contact opnemen met Maxell en die stuurde hem een tooltje om dit recht te zetten.

Laatst bewerkt:
Heb dat tooltje ook geprobeerd, maar was ook zonder succes. Heb nu een mailtje gestuurd naar Maxell. Zal het vervolg laten weten.
Toch alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan