It Works MWO 02 Muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2006
Berichten
41
Beste,

ik heb een It Works MWO 02 muis. Deze dus: http://www.vandenborre.be/web/app/w...I6hoyS&kw=it works mwo 02&creative=3189550196

Ik sluit de ontvanger aan in de USB van mij laptop (voorzien van Windows 7) Het installeert maar na installatie doet de mis niets. Ik heb de onvanger al paar keer uitgetrokken en in gestoken laptop reageert hierop. Maar de muis doet niets. Nochtans staat deze aan en voorzien van gloednieuwe batterijen. En niets in de buurt wat storend kan zijn voor ontvanger.

Iemand een oplossing?
 
kijk onderaan de muis of er een rood lichtje brand. zoniet: kijk of er ergens een schakelaar of een drukknopje te vinden is. klik daarop: muis zou nu moeten werken :)

war het ook kan zijn is dat dit IR muis is (infrarood muis). Infrarood is vervelend want tussen de verzender en ontvanger moet er een ondoorbroken connectie kunnen zijn (in mensentaal: er mag nix staan tussen de USB ontvanger en de muis). dat het dit soort connectie is, betwijfel ik wel.
 
kijk onderaan de muis of er een rood lichtje brand. zoniet: kijk of er ergens een schakelaar of een drukknopje te vinden is. klik daarop: muis zou nu moeten werken :)

war het ook kan zijn is dat dit IR muis is (infrarood muis). Infrarood is vervelend want tussen de verzender en ontvanger moet er een ondoorbroken connectie kunnen zijn (in mensentaal: er mag nix staan tussen de USB ontvanger en de muis). dat het dit soort connectie is, betwijfel ik wel.

Het rood licht brand steken ook nieuwe batterijen in. tussen de muis en usb ontvanger staat ook niets.
Mss een andere USB driver voor de muis? Was geen CD bij mja
 
Laatst bewerkt:
geen CD bij??? als er geen CD bijzit, en dus ook geen drivers/de juiste drivers geïnstalleerd zijn (concludeer ik) is het voor de computer ook niet mogelijk om een draadloze connectie te leggen naar de muis (vergelijkbaar met een programma proberen schrijven las je niet eens weet hoe je de computer moet aanleggen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan