Italiaans versta ik dus niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperFries0123

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
101
Hallo,

Ik heb de laatste tijd wat themes gedownload (zune, royale en royale noir voor in WINDOWS\Recources\Themes) en ik had wat slechte ervaringen met vista mod packs (blauw scherm, trage pc). Toen dacht ik "he, waarom niet gewoon een vista THEME!" Dus ik zoek wat op google en youtube en TADAA een handige tutorial (http://www.youtube.com/watch?v=ytFbHJ7ogP4) met downloadlink in de description. Ik download het, en ik zag een installatie toepassing staan (ik leer het ook nooit) en ik dacht: "dat kan toch geen kwaad?" ik klik er op en ik krijg allerlei foutmeldingen dat er weer iets mis is met explorer.exe (dat had ik wel vaker) en opeens had ik alleen mijn wallpaper nog, verder geen icoontjes of de balk en ook de windows-knop deed het niet meer. Met Ctrl Alt Delete heb ik met windows taakbeheer een nieuwe taak toegevoegd: Mozilla Firefox. Ik kon dus al op het web en heb een nieuwe explorer.exe gedownload, maar zag tot mijn schrik dat ik allemaal spaans heb te staan! Niet overal, maar het is wel irritant. Ik klik dus die link nog eens aan en jahoor: het bleek dus italiaans te zijn (heb ik weer). "http://profile.imageshack.us/user/superfries0123/images/detail/#241/italiaansecomputer.png" Hier zie je al het bijzonders in de rode cirkels. LSPatch is het bestandje dat iets totaal verkeerds heeft gedaan met explorer.exe. Ook het
"Deze computer" icoontje is vista style maar daar is dus niets aan zonder de hele Aero look. Ook de Start-knop is italiaans en de "instellingen voor Start-menu" is geheel italiaans. Ik heb al gekeken bij land- en taal instellingen maar daar is geen spaans aangevinkt. Dus alsjeblieft, Help mij!
 
Wat je zou kunnen doen is op internet naar MUI van je OS downloaden van de microsoft site. Dan word heel je windows terug gezet naar de taal die jij wilt. Dat is denk de beste manier en anders zou je systeemherstel van windows kunnen gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je nog een pc hebt met hetzelfde besturingssysteem, kan je die explorer.exe gewoon kopieren naar jou pc, :) dan is het weer goed, had ik ook een keer.
 
eh.. die heb ik dus niet, mijn ouders hebben XP professional en nog een, een 98. Maar weet je heel zeker dat door de explorer.exe alles italiaans is? Want ik heb de nieuwe explorer.exe van een amerikaanse site! En ook dat hij in "instellingen voor Start-menu" als voorbeeld een vista-balk laat zien, valt denk ik niet te wijten aan de nieuwe explorer.exe. En Helpdeskje: bedankt maar ik snap je eerste oplossing niet..:eek: Maar toch bedankt. En als je dit leest (wie dan ook) of als je nog een explorer.exe overhebt: niet stoppen met tips geven!

SuperFries0123
 
Laatst bewerkt:
Die LSPatch van Windows X heb ik ook gebruikt. Je hebt gewoon een nieuwe explorer.exe nodig van hetzelfde besturingssysteem in jou taal. Denk eens na, hebben vrienden van je mischien hetzelfde besturingssysteem?
 
Dankje, HTML, maar ik heb dus een tijdje niet op helpmij.nl gezeten en op een of andere manier is het spaanse er uit ge-update, alles is nu weer Nederlands zonder dat ik er ook maar iets aan heb veranderd. Toch bedankt aan iedereen!
 
Vraagje

Nu we hier toch zijn, weet iemand hoe ik files kan vinden in de Registry Entries? Ik moet no een stukje virus verbannen en het leek mij wel handig als die zijn eigen zoekmachientje had.

MVG,

SuperFries0123 :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan