Items verwijderen in apparaatbeheer ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik gebruik windows 8.1 en heb onlangs gemerkt dat er vreemde zaken in mijn apparaatbeheer staan.
Ik krijg deze echter niet verwijdert.
Heeft iemand een oplossing hiervoor ?
Naamloos.jpg

@karine : heb jij wel verbinding met internet op de machine waarvan je het prt-scr'tje postte? Zo aan het plaatje te zien heb je iig 1 probleem met de (of één van de) netwerkadapter(s). Je zal de juiste driver(s) van de netwerkadapter(s) moeten installeren om die 2e melding weg te krijgen.
Is de machine recentelijk opnieuw van Windows voorzien? Zo ja, zijn na de Windowsinstallatie dan ook de chipsetdrivers geïnstalleerd? Op een simpeler manier gevraagd : zo ja, is er dan na de Windowsinstallatie ook een CD'tje van de computerfabrikant gebruikt?

Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat het hier een laptop betreft, begin met de chipsetdrivers (opnieuw) installeren.
Daarna wordt meer duidelijk in apparaat beheer welke items je nog moet instaleren wbt de nodige drivers.

Uit apparaatbeheer verwijderen heeft geen zin en werkt ook niet, komt na een reboot net zo hard weer terug omdat windows nieuwe hardware ziet en er nu niks mee kan.

Vreemd is het op zich niet, maar wat mij wel bevreemd is dat het er zoveel zijn. Daarom denk ik aan niet geinstalleerde chipsetdrivers, of dat een of ander gebruikt malafide programma voor opschoning iets te rigoreus is geweest.

Topic opgeschoond i.v.m. reacties v.e. bepaalde gebruiker die nergens op slaan.
De reacties daar weer op ook verwijderd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan