Items worden niet geïndexeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter789

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
608
Beste mensen,

ik heb Outlook 2007 op mijn nieuwe Win10 (64-bit) computer geïnstalleerd en alle items overgebracht + opnieuw laten indexeren.

Maar: nu voert OL geen zoekopdrachten meer uit, dat wil zeggen: hij vindt geen resultaten, ook al weet ik zeker dat ze er zijn.

Wat te doen?
 
:confused: Hoi hoi peter

Jij zegt dat je nu computer ge-indexeert hebt maar dat is niet zoo handig volgens mij,
( ondanks dat ik geen W10 nog steeds in gebruik heb, weet ik namelijk niet of dat zo bij W10 ook werkt ! ) ..

Je moet indexeren slechts alleen mappen en systeem-gebieden waarin je regelmatig wat zoekt, enz.. anders zoektocht bij hele geïndexeerde systeem kan je PC drastisch VER-tragen :( en je zal opeens niet kunnen weten
waarom is dat zo ..
Dus ... is het niet handiger indexeren alleen maar mappen of systeem-gebieden dat je en welke je regelmatig en dagelijks in het gebruik hebt ? :( ?

Een paar handige tips over indexeren -->> KLIK HIER !
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alleen op 'opnieuw samenstellen' geklikt, dus met de al bestaande locatie-opties.

Overigens zie ik daar, bij de uitsluitingen, dat AppData zijn uitgesloten van indexeren. Is dat nu juist niet het gebied van de mails?
 
Jawel Peter

In App Data en map Local is ook jouw mail systeem geregistreerd ..
Als je slecht App Data map geïndexeerd hebt dat zal geen punt moeten zijn of worden ( ook als maar die map extra laten indexeren is helemaal niet nodig ! ) ..

Uiteindelijk ik wou je vragen ook waarom jij bezig indexeren mappen bent ?? :( dit is al eens automatisch door windows geregeld toch,
en je doet slechts op je eigen inzicht gewenste map of paar mappen nog welke jij zelf denkt dat je dagelijks gebruikt en geïndexeerd dat ze moeten worden ...
 
Laatst bewerkt:
Snap niet helemaal wat je bedoelt.

Ik zie bij de uitsluitingen van Indexeren dat AppData zijn uitgesloten van indexeren. Is dat nu juist niet het gebied van de mails?
 
Uitgesloten van indexeren ??

Dus deze map niet geïndexeerd is, en zoals ik zei in AppData map onder de naam Local is het een map in die map is dus jouw mail-systeem ook geregistreerd,
ALS jij wil dat AppData map of slechts Local-map geïndexeerd word dit moet je even handmatig doen .. ( kijk plaatje onder ! ! ) ...

App Data.jpg AppData-Map !.jpg <<--AppData Map !
 
Laatst bewerkt:
Dank, dat was duidelijk. Ik heb het gedaan, maar hij gaat gewoon zoeken in AppData en vraag niet of ik die wil indexeren (Win10).

Hier een afbeelding van de indexeringsopties:

Indexeren.PNG

Alleen AppData wordt (2x) uitgesloten.

UIteraard heb ikdat niet gedaan, dat was al zo.
 
Als maar hij wel in map AppData zoekt dat is volgens mij voldoende toch, maar misschien je moet map Local apart indexeren, en dit lijkt me weer niet logisch ...:(

Zal Outlook her-installeren niet kunnen helpen ?? :(
 
Laatst bewerkt:
Och jeej nu snap ik het helemaal :(

Is het niet oplossing zoiets dan ?? -->> KLIK <<<---- En volgens mij dat alles heb je toch gedaan ....

Als ik jou was zal hier ook beetje opletten ..... KIJK HIER !
 
Laatst bewerkt:
:( ik weet echter niet meer, hoe moet hiermee verder nog ...:eek: ( sorry ? :( ) ..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan