Opgelost Itsme

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

jempi10

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2012
Weet niet of ik hier mijn vraag mag stellen, het gaat over Itsme.
Bij het inloggen wordt het telefoonnr gevraagd, na ingeven hiervan de boodschap : U hebt reeds een account".
Wat doe ik fout?

Alvast bedankt.

Is er dan geen button/knop met details of tekst waar staat wat je moet doen?
Nee, dat is dan erg zwak van de ontwikkelaars! Kijk hier eens naar.

@Senso
Ik krijg wel de mogelijkheid 'Activeer je account' - als ik daar op klik krijg ik de keuze tussen bankinstellingen, maar onze bankinstelling staat niet vermeld, wel eID - heb ik aangeklikt -
heb kaartlezer aangesloten en identiteitskaart ingestoken, maar krijg geen token via smartphone.
Sorry dat ik het Engels niet (voldoend) machtig ben.
Als ik Itsme verwijder en terug installeer, blijft het probleem bestaan.
Toch bedankt voor de inzet.
@Lange Pier
Krijg een hele (Engelse)uitleg over Speccy snapshots - snap ik niks van.
Toch ook bedankt voor de inzet.
Zal verder opzoeken, en me bevragen.
Groeten Jempi

@merlin The Greaet
Het gaat over Taks Web.
Ook bedankt om er aandacht aan te besteden.
Groeten
Jempi

Kan je je itsme nog ergens anders gebruiken? maw, is itsme nog actief en bruikbaar op je smartphone?
Indien niet, kan je best de itsme helpdesk contacteren.

Let ook op hoe je je gsm nummer inbrengt op het login-scherm van de site waarop je wil aanmelden. Dat nummer moet exact overeenkomen met het nummer dat je gebruikte om de eerste keer aan te melden en met je nummer dat je bij itsme gebruikte om te activeren.
Als de overeenkomst er niet is, dan kan je inderdaad niet aanmelden. Dan kan je best ook de helpdesk van de website contacteren en het probleem uitleggen.

@ Lange Pier,
Sorry dat ik het niet doorhad, ben niet gewend van hier te komen.

Ondertussen is het probleem opgelost.
Via itsme.registreer ben ik er, met hulp, uit gekomen. Mijn fout was bij het invullen van telefoonnummer: er staat 32 .... en ja, ik typte 04.. ...... ipv 4.. ......
Dom van mij.

@merlin The Great
Het was op smartphone dat het probleem zich voordeed.

Toch bedankt aan allen voor de suggesties en raadgevingen, en voor de tijd die U eraan besteedde.
Vriendelijke groeten.

@merlin TheGreat
Inderdaad, was in de overtuiging van het juiste nr te hebben gebruikt, maar zo zie je maar.
Dus nogmaals bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan