itunes 8 installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bazzz

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2004
Dag,

Ik kan tot op heden itunes 8 niet installeren. Ik krijg de volgende melding van Windows:
Er is een probleem met dit windows Installer-pakket. Een programma dat vereist is voor het voltooien van de installatie, kan niet worden uitgevoerd.

Ik heb al een nieuwe installer gedownload (versie 4.5), maar ook dat had geen effect.

Heeft iemand een oplossing?

Welke Windows versie heb je? En als je Vista hebt. Probeer dan even iTunes 7 te downloaden. Vista schijnt er nog al op te haperen. Wacht nog een paar weken/dagen. En lees regelmatig de diverse fora's over iTunes.

LaPasta

Bedankt voor de tips.
Ik heb het artikel (en vergelijkbare) ook op webwereld gelezen. Ook op de applesite heb ik al zitten neuzen. Helaas geen oplossing.
Ik werk met windows xp. Wachten zou normaal niet zo'n probleem zijn. Echter, na een firmware update van mijn iphone naar 2.1 kan hij alleen nog maar met itunes 8 synchroniseren. Dit is dus het meest frustrerende!!

Hoi,

Je zou het volgende eens kunnen proberen

Ga naar de volgende site
http://support.microsoft.com/?kbid=290301
en download het programmaatje
http://download.microsoft.com/download/e/9/d/e9d80355-7ab4-45b8-80e8-983a48d5e1bd/msicuu2.exe

Waarschijnlijk komt het in programfiles te staan zoek het mapje daar er komt nl geen picotgram op je bureaublad, de map heet Windows installer Clear Up, openen, klik op het pictogram mscuu je krijgt dan een popup met al je geinstaleerde programmas zoek itunes op klik aan en Remove.
Dit verwijderd echt alles, zet dan itunes terug op de pc.

Maak voor alle zekerheid even eerst een herstelpunt

succes JTMT

Laatst bewerkt:
hetzelfde probleem

heeft u al een oplossing voor uw probleem, want ik zit met juist hetzelfde probleem...
echt lastig

problemen met itunes

Beste Bakero13

Het gaat om het volgende, als je problemen hebt met een programma verwijderen of installeren en je krijgt de melding dat het met de windows installer te maken heeft, probeer je eerst het programma normaal te verwijderen, dit kan helemaal of gedeeltelijk niet lukken, er kunnen restanten blijven staan en je krijgt dan bij het opnieuw installeren de foutmelding dat je eerst het programma moet verwijderen, vervolgens probeer je dat en dan lukt het niet, je krijgt dan de melding dat het met de windows installer fout nr 1721 of 1722 enz dan voer je de procedure uit die ik eerder heb beschreven

Ik zeg nogmaals maak even een nieuw herstelpunt voor alle zekerheid

Groet JTMT

werkt niet

beste,

wat u zei heb ik gedaan maar het klopt gaat niet..
nu heb ik wss de oplossing gevonden!
na het bericht dat je krijgt van installer pakket enzo moet je gewoon op ok klikken en itunes verder laten installeren, hij doet dan vanzelf een installatie en rond af met een goede installatie van itunes 8.0! echt raar maar het is zojuist gelukt bij mij, mijn iphone kan terug worden bijgewerkt!

moet je echt eens proberen!

alvast bedankt voor de hulp

Laatst bewerkt:
Itunes

En het windows installer pakket opnieuw installeren?

Gelukt!!

Heren,

Ook mij is het vandaag eindelijk gelukt.
Ik heb idd met het Clear up tooltje itunes verwijderd, maar ook quicktime, updater, enzovoort.
Vervolgens ook nog een ccleaner laten gaan om alles wat achterbleef weg te halen.
Opnieuw opstarten en tadaa installatie liep vlekkeloos.
Bedankt voor de tips

Ik had hetzelfe probleem;mij is het vandaag dan ook eindelijk gelukt; geen idee waar het aan lag maar na een schone windows installatie deed iTunes 8 gewoon ! Ben blij dat ook voor jouw het probleem is opgelost ;)

ik heb hetzelfde probleem gehad en inderdaad windows install up cleaner en ccleaner kon ik terug de laatste versie van itunes installeren,

bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan