itunes afspeellijsten terugzetten

• Onderwerp starter Onderwerp starter epbkr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

epbkr

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2007
Mijn pc is opnieuw geinstalleerd en van 2 partities is 1 c-schijf gemaakt. Van alles had ik een back up gemaakt en teruggezet. Nu bleek bij het terugzetten van bestanden dat ik heel veel mapjes met iTunes heb, die heb ik allemaal naar de bibliotheek gekopieerd. Mijn afspeellijsten (die ik nodig heb voor mijn werk en waar zo'n 10 jaar uitzoekwerk inzit) zijn echter verdwenen. Tussen de wirwar van bestanden staat wel een bestandsmap (user) waarin aps, local storage, cookies en honderden BNK-bestanden waarachter playlist en een nummer staat. Volgens mij moet ik die bestanden in één van de iTunes mappen plakken, maar ik ben bang dat ik een verkeerde kies of iets permanent verwijder, heeft iemand een idee hoe ik dit het beste kan aanpakken? Zelf ben ik (nog steeds) niet zo heel handig met computers (ik heb voor de herinstallatie bijna 300 euro betaald), dus graag in jip-en-janneke-taal.

Degene die de herinstallatie heeft gedaan, moet hierover een goed advies kunnen geven, vind ik.

klopt, maar ik heb al wat gedoe gehad met die monteur, als het enigszins mogelijk is doe ik het liever zelf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan