Itunes bestanden overplaatsen van PC naar Itunes laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelle1988

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Ik heb een klein probleempje met het overzetten van mijn itunes bestanden. Via mijn pc sluit ik mijn ipod altijd aan om nieuwe nummers toe te voegen. Nu wil ik voortaan de Itunes op mijn laptop gebruiken aangezien ik amper nog mijn pc gebruik.

Nu heb ik een reservekopie van mijn itunes (pc) gemaakt en hersteld op de itunes van mijn laptop. Dit is goed gelukt en alle afspeellijsten staan er goed in. Alleen nu mis ik een aantal nummers. Er zijn een aantal nummers die niet mee ''gekopieerd'' zijn. Die nummers staan niet meer op mijn pc maar wel op de afspeellijst van itunes op mijn pc. Sommige nummers kwamen van youtube en die kan ik niet meer vinden. Het rare is wel dat ik die nummers nog wel gewoon kan beluisteren op mijn ipod. Weet er iemand nog een manier zodat ik die nummers nog terug kan krijgen?

(ik heb mijn ipod nog niet aangesloten op mijn laptop/itunes, dit doe ik pas als alles goed is)

Als je van uit iTunes pc naar een laptop of ipad ipod synchroniseerd dan blijft je muziek en films op uw pc. Zijn het allemaal apple toestellen die je gebruikt.?

Ik ben overgestapt naar Apple.

Raadpleeg Apple store

Maar als ik mijn ipod aansluit op mijn laptop dan verwijderd ie toch eerst alle nummers, zoiets had ik ergens gelezen.......

Nee ik gebruik geen apple toestellen.

Ja dat is waar Michelle.
Je ipod is wel van Apple.
Nieuwe nummer dat op uw laptop staat zullen toegevoegd worden op uw ipod.
Als er muziek op uw ipod staat en niet op uw laptop die zullen ook niet meer op uw ipod te vinden zijn.
Zo werkt dat met mac toestellen. Ze noemen dit synchroniseren.

Hoe dat gaat met personal comuters weet ik niet. Kan je muziek en films ook synchroniseren of is dat copiëren.
Ik denk Apple werkt niet goed samen met pc. Ze zijn tenslotte daarvoor gemaakt.
Groetjes Daniel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan