itunes downloaden waarom?

Status
Niet open voor verdere reacties.

denetoet

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2009
Berichten
227
Goedemorgen! Ik heb een iPad2 en het meeste werkt wel. Maar als je gewend bent aan Windows mis je vaak bepaalde applicaties en handigheden. De verkoper zei, dat ik iTunes maar op mijn computer (dus niet op de iPad!) moest downloaden en dat ik dan toegang had tot allerlei zaken. Ik begreep het eigenlijk niet goed, want iTunes ken ik niet. Thuis heb ik gegoogled en gezien, dat iTunes eigenlijk een mediaplayer isen bibliotheken ordent. Het lijkt vooral gericht te zijn op muziek.Maar wat kan dat van doen hebben met mijn behoefte aan applicaties te vinden? Begrijpt iemand van jullie dat?
Alvast bedank voor het antwoord! Demosthenes
 
iTunes is een programma die er voor zorgt dat je dingen in je iPad kan aanpassen. O.a. muziek, maar ook apps (als ik het goed heb).
 
Op de iPad heb je met de App Store eigenlijk alle toegang tot te downloaden apps die je nodig hebt. Toch zou ik ook iTunes op je PC installeren omdat dat de mogelijkheid geeft je iPad met de PC te synchroniseren. Op die manier kun je dan makkelijk een backup maken van zaken op je iPad. Voor het uitwisselen van bestanden tussen de iPad en m'n PC gebruik ik Dropbox. In de App Store is er een gratis app voor beschikbaar.
 
Voorlopig is iTunes nog verplicht om updates uit te kunnen voeren, bij de volgende software versie (iOS 5) welk eind van de zomer verwacht wordt zal dat niet meer noodzakelijk zijn.

Voor het gebruik van de iTunes App Store is een iTunes-account verplicht, deze kun je gratis aanmaken.
Volg deze instructies op zodat je niet verplicht een betalingsmethode op hoeft te geven: http://support.apple.com/kb/HT2534?viewlocale=nl_NL
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan