itunes en autoriseren van liedjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

yavana

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2001
Hoi Ik heb een vraagje? Een vriend van mij heeft een nieuwere laptop met windows 7 erop. Hij kan zijn liedjes die hij ooit via itunes heeft gekocht niet afspelen op deze laptop. Hij krijgt een melding dat hij niet geautoriseerd is. Op zijn oude laptop met Windows XP kan hij overigens wel de liedjes afspelen. Mijn vermoeden is dat de liedjes nog DRM hebben en hij daarom deze liedjes niet kan afspelen. Zou dat kunnen? Werk zelf nooit met itunes. Hij moet denk ik de liedjes autoriseren. Hij heeft zijn wachtwoord met gebruikersnaam ingetypt en voor zover ik begreep komt hij in een loop terecht. En nog steeds kan hij de liedjes niet afspelen. Wie kan hem helpen graag in Jip en Janneke taal want hij is niet zo goed met de computer?

Alvast bedankt voor je hulp.

Hallo,

Je kunt je itunes account op maximaal 5 computers autoriseren. Via deze link kun je zien hoe dat precies in zijn werk gaat.

Als je nog vragen hebt stel ze gerust.

Zorg dat je overal met dezelfde apple id bent ingelogd. Je kunt niet meer dan 5 computers gebruiken met één account.

Is overal dezelfde apple id gebruikt?

Allebei bedankt. Vanochtend kreeg ik een mailtje van deze vriend en het probleem is opgelost.

Nogmaals bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan