iTunes en iPod wil niet synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikeyboy93

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Ik heb sinds gisteren weer een probleem met iTunes.
Ik wou er een film opzetten, hij stond in iTunes ik sloot iPod aan en ging synchroniseren en sinds dat moment kan ik niet meer synchroniseren, ook muziek niet.

Ik heb de nieuwste iTunes en een iPod Touch met versie 3.1.3

Ik heb dit een keer eerder gehad, en toen heb ik ook van alles geprobeert, ik heb vista opnieuw geïnstalleerd en toen iTunes weer en toen deed hij het. Maar nu heb ik 't zelfde probleem, en ik zit er niet op te wachten om vista er weer opnieuw op te zetten omdat Apple zo nodig weer moet synchroniseren via iTunes. - Ik heb ook SharePod enzo gebruikt, wil ook niet. -

Ik krijg de volgende meldingen,

Het kopiëren naar de schijf iPod van .... is mislukt. Time-out van het apparaat.

De iPod iPod van ... kan niet worden gesynchroniseerd. Er heeft zich een interne apparaatfout voorgedaan

iTunes kan ........ niet naar iPod iPod van .... kopiëren. Omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xE800400C)

De iPod iPod van ... kan niet worden gesynchroniseerd. er heeft een interne apparaatfout voorgedaan.

Ik heb iTunes verwijderd, weer geïnstalleerd, iPod herstel (terug naar fabriefsinstellingen) en niks helpt.
op internet kan ik ook niks vinden, alleen van fouten zoals -50 zoiets dergelijks.

Kan iemand helpen?
Als ik windows opnieuw installeer doet hij het naar die tijd wel, maar dit wil ik niet, is er een andere oplossing?

Laatst bewerkt:
iTunes zomaar verwijderen en dan weer installeren is meestal niet zo'n goed idee.
Als je gaat synchroniseren is je iPod dan wel goed opgeladen?
En herkend iTunes je iPod wel? Heb je ook een reset geprobeerd, iPod aangesloten in iTunes en dan op de iPod de Home- en Uitknop tegelijk ingedrukt houden totdat het Apple logo op je iPod scherm verschijnt.

:thumb: Het iPod touch Forum.

iTunes zomaar verwijderen en dan weer installeren is meestal niet zo'n goed idee.
Als je gaat synchroniseren is je iPod dan wel goed opgeladen?
En herkend iTunes je iPod wel? Heb je ook een reset geprobeerd, iPod aangesloten in iTunes en dan op de iPod de Home- en Uitknop tegelijk ingedrukt houden totdat het Apple logo op je iPod scherm verschijnt.

Mijn iPod is helemaal goed opgeladen, en iTunes herkent hem gewoon. Ook heb ik die reset geprobeerd. Dat wou ook niet, toen heb ik herstel gedaan, alles was ik kwijt, maar dat vond ik niet zo erg, alleen hielp dat ook niks.

En heb je op je iPod al eens al je instellingen hersteld, via Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel alle instellingen.

Dat heb ik nog niet gedaan, heb nu gedaan en dan ga ik proberen...!

Heb het gedaan, maar krijg weer fout, elke keer naar paar nummers..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan