Itunes herkent Ipad1 niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maltha

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
Mijn Ipad1 (niet gejailbreakt) wordt sinds een weekje niet meer herkend door Itunes. Ik ben er al dagen mee bezig en heb heel het internet afgestruind en inmiddels toegepast. Helaas zonder resultaat.

Ik heb mijn Ipad op diverse pc's en mac aangesloten maar deze wordt niet herkend. Dit terwijl mijn Iphone4 wel herkend wordt.

Mijn Ipad laadt wel via het lichtnet op, maar niet als ik hem aan een pc of mac koppel via usb.

Ik heb alle help-assistents doorgelopen van apple.com en ook een harde reset op mijn Ipad uitgevoerd.

Alle software en besturingssystemen zijn up to date.

Heeft iemand voor mij de gouden tip?? Ik word er echt helemaal gek van!

Met vriendelijke groet,

Daniël

ik heb dit gehad met mijn ipod 4g
zet de ipad uit (helemaal) en houd de home button ingedrukt
zorg dat het kabeltje in je pc zit en de itunes open staat
druk het kabeltje in je ipad en de ipad springt aan, dan zie je een logo van itunes met een kabeltje eronder, itunes reageert en je kunt hem herstellen, dan is het voorbij!

ik heb dit gehad met mijn ipod 4g
zet de ipad uit (helemaal) en houd de home button ingedrukt
zorg dat het kabeltje in je pc zit en de itunes open staat
druk het kabeltje in je ipad en de ipad springt aan, dan zie je een logo van itunes met een kabeltje eronder, itunes reageert en je kunt hem herstellen, dan is het voorbij!

Dank je voor je reactie. Helaas wordt mijn ipad nog steeds niet herkend. Zodra ik het kabeltje in m'n ipad stop gaat hij wel aan maar itunes reageert niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan