iTunes herkent iPod niet/kan niet synchronizeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suzanne93

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2011
Hallo,

Ik heb de laatste dagen wat problemen ondervonden met iTunes. Eerst kreeg ik de melding 'De opgegeven I/O-bewerking op \Device\Harddisk\... is niet voltooid bij het verlopen van de time-outperiode. Daarna herkende iTunes mijn iPod het ene moment wel, en vervolgens weer niet. Op een andere computer in huis heb ik toen geprobeerd mijn iPod te synchronizeren met iTunes (hij was daar toen wel zichtbaar). Dit leek goed te werken: er stond steeds dat hij bezig was met synchronizeren en na een tijdje dat de synchronisatie voltooid was. Dit heb ik een aantal keer geprobeerd, maar steeds als ik mijn iPod los koppelde, stond er geen muziek meer op. Momenteel herkent iTunes m'n iPod helemaal niet meer, op geen enkele computer in huis (windows herkent hem overigens wel). Ik heb in iTunes en op m'n iPod zelf een paar keer 'herstellen' gedaan, maar dat heeft geen nut gehad. Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen en mij kunnen helpen.
Edit: Ik weet inmiddels hoe ik mijn iPod zichtbaar kan maken in iTunes. Het probleem is dus vooral dat er gewoonweg geen muziek op m'n iPod komt, terwijl er staat dat de synchronisatie voltooid is.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
ja... het enige wat je kan doen is als je nog de bon hebt
een omruilen voor een nieuwe :) maar als je de bon niet meer hebt
of de garantie is er af dan ben ik bang dat je een nieuwe moet kopen want zelf
kan je er niks meer aandoen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan