iTunes icm Click and Buy

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart2jes

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2006
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje een "probleem": Ik vind itunes een goed programma, maar elke keer als ik betaalde muziek wil downloaden, moet ik betalen (logisch), en dan log ik in en dan krijg ik dat mijn account nog niet geactiveerd is om mee te betalen. En dus ik elke keer de procedure doorlopen, maar elke keer als ik op het punt kom dat ik mijn click and buy moet bevestigen, gebeurt er gewoon niks meer als ik op ga door klik!! Iemand een oplossing??

Mvg,
Bart

Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje een "probleem": Ik vind itunes een goed programma, maar elke keer als ik betaalde muziek wil downloaden, moet ik betalen (logisch), en dan log ik in en dan krijg ik dat mijn account nog niet geactiveerd is om mee te betalen. En dus ik elke keer de procedure doorlopen, maar elke keer als ik op het punt kom dat ik mijn click and buy moet bevestigen, gebeurt er gewoon niks meer als ik op ga door klik!! Iemand een oplossing??

Mvg,
Bart

Heeft iemand hier toevallig al een antwoord op, ik heb nl. hetzelfde probleem. Ik heb mijn account al geverifieerd, er staat geld op en als ik bij mijn account kijk, dan zie ik ook dat Itunes gemachtigd is. Maar bij itunes zelf kom ik geen steek verder...

Zegna13:

Ik heb naar Apple gebeld en het probleem is opgelost:

Hoogstwaarschijnlijk heb je een firewall, en misschien ook wel een pop-up blocker. De bedoeling is dat je die allebei uitzet omdat zodra je op ClickandBuy klikt, er een interbrowser zich dient te openen. Het werkte bij om dus gewoon mijn complete antivirus/firewall/pop blocker tijdelijk uit te zetten en het nog een keer te proberen!!
Succes!!

Bedankt voor de tip, maar daar lag het bij mij helaas niet aan, want ook als ik die allemaal heb uitgezet werkt het nog niet. Ik heb Itunes nu op mijn werk erop gezet en het daar geprobeerd en daar werkte het wel. Het probleem ligt dus echt aan Itunes icm Vista.
Thuis kom ik nog steeds niet verder helaas, maar het werkt nu in ieder geval :)

Zegna13:

Ik heb naar Apple gebeld en het probleem is opgelost:

Hoogstwaarschijnlijk heb je een firewall, en misschien ook wel een pop-up blocker. De bedoeling is dat je die allebei uitzet omdat zodra je op ClickandBuy klikt, er een interbrowser zich dient te openen. Het werkte bij om dus gewoon mijn complete antivirus/firewall/pop blocker tijdelijk uit te zetten en het nog een keer te proberen!!
Succes!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan