iTunes informatie weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

grote frits

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Voor een toekomstige website ben ik van plan informatie uit de iTunes App Store te weergeven als ik in een formulier de itunes-url invul. Weet iemand hoe ik dat zou moeten doen?

Tot nu toe heb ik bij appulo.us een pagina gevonden die ik zou kunnen gebruiken en aanpassen naar mijn wensen.

Nu moet dit natuurlijk wel werken. Ik heb alle .js bestanden van appolous gedownload en geupload naar mijn server. de pagina waarbij het zou moeten werken is: http://test.gratisslogans.nl. De .js bestanden die hierbij horen zijn: applist.pack.js, facebox.min.js, jquery-1.2.6.min.js, en volgens mij de belangrijkste; submit.min.js

De pagina werkt niet, blijft steken tijdens het controleren van de itunes URL. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet oplossen?
Ik weet dat het allemaal erg primitief en onervaren is, maar dat ben ik ook.

Appolo.us heeft hun code ge-obscufeerd. Natuurlijk kan dat wel ongedaan worden gemaakt maar het maak wel duidelijk dat ze niet willen dat je hun code kopieert. Zoals het nu is is het zoiezo veel te lastig debuggen. Daarnaast zijn alle functie namen weg, dus het is eigenlijk onbegonnen werk. Ze willen duidelijk niet dat je hun code gebruikt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan