iTunes installatie lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Biancahorst

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jun 2009
Ik heb een Ipod Nano (van Apple) gekregen. Nu kan ik daar alleen muziek ed opzetten met Itunes.
Aangezien mijn versie van Itunes verouderd was wil ik hem verwijderen van de pc. Dit doe ik via Configuratie en dan software. Maar bij het verwijderen krijg ik de melding:
Kan de tekenreeks ID_STRING118 niet vinden in de tekenreekstabel.
Lukt me dus niet om te verwijderen.
Dus wil ik een nieuwe versie eroverheen installeren. Hiervoor ga ik naar de website: www.apple.com hoofdstuk Ipod e+ Itunes en dan download Itunes.
Halverwege de installatie krijg ik tijdens de actie: bezig met het beëindigen van de services
De melding: Kan service Ipod-service (Ipod-service) niet stoppen. Controleer of u voldoende rechten hebt om systeemservices te stoppen.
En wat ik dan ook doe hij installeert niet verder.
Ik ben zelf de systeembeheerder dus snap hier geen hout van. Na wat speurwerk op Google kwam ik dit probleem vaker tegen.
Hoe krijg ik nu Itunes geïnstalleerd op mijn pc zodat ik mijn nieuwe Ipod van muziek kan voorzien?

Download en installeer Windows Installer Cleanup Utility.

Open het programma en verwijder "Apple Mobile Device Support", "Apple Software Update", "iTunes" en "Quicktime".

Installeer vervolgens de laatste versie van "iTunes".

Is je probleem nu opgelost?
.

Laatst bewerkt:
I tunes staat er nu op

Hartstikke bedankt. Het is uiteindelijk gelukt.
Heb ik natuurlijk nog een vraagje. Ik heb mijn Ipod op handmatig gezet. En foto's erop gezet maar nu staat die map er dubbel op. Ik zie in Itunes mijn foto's niet staan en rechtstreeks verwijderen op de Ipod kan niet. Enig idee hoe ik dit oplos?

Bij mij lukt de installatie ook niet

Kan iemand mij helpen, ik heb itunes gedownload via de apple site maar als ik wil installeren krijg ik meteen deze melding:

Installatie van Itunes voltooid

Het installatieprogramma heeft fouten aangetroffen voordat itunes kon worden geconfigureerd.
Uw systeem is niet gewijzigd.

Iemand een idee wat er mis gaat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan